Gå til innhold

Få TV2 Play og Strim gratis i 6 måneder


Anbefalte innlegg

Kode: 40TTPTQE

Strim

Verve andre: For å få gratis måned må den du verver bli aktiv Strim-kunde og ikke hatt abonnement hos oss tidligere. Du kan verve så mange du vil, men du kan maks få 6 gratis­måneder. Rabatt gjelder fra neste trekk­dato.

Bli vervet: Vennekode må legges inn når man bestiller abonnement på strim.no. Det er kun nye kunder som kan bli vervet og få første måned gratis. Gratis­måneden erstatter vanlig prøvetid. De som blir vervet kan selv verve andre og opparbeide seg flere gratis­måneder.

Dette er en test og vi forbeholder oss retten til å gjøre endringer eller avvikle venne­rabatt underveis. Du vil uansett beholde dine opparbeidede gratis­måneder.

Du finner oversikt over rabatt og trekk­dato under Betaling på Min konto.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok en rask titt på Pluto for en stund siden og var rimelig overrasket over at jeg ikke ble pepret med reklame.

TV-verdenen må tilpasse seg å vise mindre reklame ellers taper de seere så det synger etter. Det virker som det primært sett er eldre mennesker som fremdeles ser på vanlig TV, og de kommer til å dø ut etterhvert.

Så spesialisert folk er med interessene sine nå dekket av nye mediakanaler så er lineær TV seilt veldig akterut over tid.

En ser jo f.eks hvordan TV2 figher med nebb og klør for å prøve å finansiere tilbudet sitt med T-WE og Altibox.

Lenke til kommentar
vidor skrev (På 9.6.2022 den 2.07):

TV-verdenen må tilpasse seg å vise mindre reklame ellers taper de seere så det synger etter. Det virker som det primært sett er eldre mennesker som fremdeles ser på vanlig TV, og de kommer til å dø ut etterhvert.

De jeg kjenner av eldre hopper over reklamen på lineær TV også. De fleste eldre er oppegående mennesker og klarer å betjene en fjernkontroll. 

Dessuten er det bare lineær TV som tilbyr program på tvers av ulike leverandører i en pakke.

Ser mest på lineær TV selv, selv om vi har tre strømmetjenester. Hater reklame og hopper over det på lineær TV. 

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
1 minute ago, plankeby said:

De jeg kjenner av eldre hopper over reklamen på lineær TV også. De fleste, eldre er oppegående mennesker og klarer å betjene en fjernkontroll. 

Dessuten er det bare lineær TV som tilbyr program på tvers av ulike leverandører i en pakke. 

Noe annet ville overrasket meg. Problemet er at mengden er alt for stor og at folk nettopp skipper det p.g.a det (PVR gir jo mulighet til  å spole forbi slikt også). YouTube har klart å få ned mengden samtidig som de får et sett med øyne som ser annonsene, der mange kan skippes også.

Lenke til kommentar
vidor skrev (11 minutter siden):

Noe annet ville overrasket meg. Problemet er at mengden er alt for stor og at folk nettopp skipper det p.g.a det (PVR gir jo mulighet til  å spole forbi slikt også). YouTube har klart å få ned mengden samtidig som de får et sett med øyne som ser annonsene, der mange kan skippes også.

Det er sant at noen kanaler har mye reklame. På lineær TV har man jo valget om å hoppe over all reklame om man ønsker det.

Nyheter ses direkte av mange. Resten ses litt forskjøvet så man dropper reklamen. Nå sitter en viss andel igjen med eldre dekoder løsninger uten buffrung av kanaler, da er man tvunget til å se 100% direkte.

Utfordringen i dag er at alle produksjonsselskap er opptatt av å ha egen streamingtjeneste. Skal man ha bredden i kanalene på lineær TV pakke, må man ha mange strømmetjenester.

Lineær TV pakke i dag betyr stor bredde i kanaler inkludert ok programarkiv på tvers av produksjonsselskap. At man kan se kanaler forfra (noe som er vanlig for å droppe reklame).

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...