Gå til innhold

– Må ut med en million for å oppgradere Diablo Immortal-figuren fullt ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MysticoN skrev:

Dette forsto jeg kom da de ikke lanserte i de kloke landene som forbyr slik f***skap. Har selv hørt at det koster tusen vis av dollar men at det var så ille er jo å sette det helt på spissen. Av til kan man lure på om Blizzard bevist går inn for å generere irritasjon og negativ PR.

Skuffene å se hva Blizzard har blitt, har ikke brukt ei krone på noe fra Blizzard siden gode gamle Hots dagene og venter vel bare på at de skal bli kjøpt opp slik at noen av deres spill har en mulighet å overleve.

Microsoft kjøpte opp Blizzard i januar for 68 milliarder dollar. Venter bare på å få godkjent kjøpet.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Lootbokser er djevelen selv etter min mening. En ting er når man feks har klart ett quest og det dropper en kiste med random loot, men at det skal måtte betale i store dyre dommer for å ha en nåla i høystakken sjanse til å finne noe ok loot henger ikke på greit. La oss heller komme tilbake til spill som koster penger med en kort demo eller ett abonnement som er fornuftig priset.

Håper Norge også kaster seg på forby lootboks loven, jo flere land som gjør det vil tvinge spillselskaper til å droppe det mer og mer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (På 6.6.2022 den 11.09):
Zedarius skrev (På 6.6.2022 den 11.05):

Var det dette dere gledet dere til?

Ingen har vel gledet seg til diablo immortal.

Men har enda et lite håp om at diablo 4 kan bli spillbart.

Jeg synes Diablo Immoral's gameplay er ganske decent, men hele greia ødelegges jo av de konstante påminnelsene om å bruke ekte penger. De kunne ha valgt å tone dette ned litt, men valgte å gjøre det motsatte. Spiller Diablo 2: Ressurrected jeg - helt glimrende! Og ja, jeg håper virkelig at Diablo 4 blir bra .. de kan jo bare prøve seg ..

Endret av rebjorn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...