Gå til innhold

Sony WF-1000XM4 propper


Anbefalte innlegg

Fikk meg et par sony propper da samboer har iphone og ville ha airpods. Proppene har selvsagt forsvunnet med tiden og nå er det et par silikon propper til dem, men jeg kunne tenkt meg skumpropper siden det er mye av grunnen til at de er så gode på støydemping. Multicom hadde medium original propper som reservedel, men ingen av de andre på lager. Er det andre gode erstatningspropper å se til eller er det orignalt som gjelder? På reddit ser jeg en del som bruker comply, men de fant jeg ikke i norge og det var varierende tilbakemeldinger på de også der mange mente at originale var bedre igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nwader skrev (1 minutt siden):

Hvilke som helst propper med rett diameter på stem vil passe, selv bruker jeg moondrop spring tips.

 

https://shenzhenaudio.com/products/moondrop-spring-tips-silicone-soft-earphone-ear-tips-for-iems-3-pairs

Aha. Jeg var ikke klar over at det var en form for standard på dette. Hvordan synst du støydempingen er med silikon proppene vs original? Jeg har aldri forsøkt dem med skum proppene, men ser at mange reviews påpeker at det er pga dem at støydempingen er så bra så jeg ville teste det.

Lenke til kommentar
Trond HB skrev (4 timer siden):

Synes de originale som fulgte med er veldig bra. Har brukt div. Comply på tidligere ørepropper.

Prøver å bestille et mar medium å ser hvordan de passer. Det var utrolig dårlig av sony å ha så dårlig ut valg av reserve propper. Jeg måtte kontakte sony norge for å få et artikkelnummer jeg kunne søke opp hos multicom ellers fant jeg ingenting ^^ Får håpe medium passer ellers hadde de ingenting til salgs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...