Gå til innhold

– TV 2 har mistet en firedel av TV-markedet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bäcker skrev (32 minutter siden):

Da utfordrer jeg forumet: fortell hvorfor du savner TV2.

Den utfordringen tar ikke jeg.
Jeg sa faktisk opp min avtale med Telenor T-We når dem økte prisene etter å ha gitt etter for TV2.
Har til og med kontaktet AltiBox med beskjed at jeg ønsker å bli kunde av dem.
Om jeg kan få en norsk TVpakke uten TV2 ville slått til med en gang.

Og for å være ærlig. Jeg har ikke savnet noen av kanalene jeg hadde gjennom T-We.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Kan finne på å se noen minutter på nyhetskanalen av og til når jeg zapper, ellers ser jeg aldri på TV2-kanalene.

Kjekt å få de ekstra poengene på T-WE når kanalene manglet. Bedre enn å ha TV2-kanalene. 

Lineær TV er vel på tur ut for de fleste unge og mellomgamle. For min del ser jeg på det som interesserer meg stort sett på YouTube. TVen blir primært brukt til spill og film. Jeg gidder ikke det enorme reklametrykket som er på vanlig TV.

Endret av vidor
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Så alle kundene hos Altibox såg på tv2 og ønsket å forsatt se på tv2... Kan det være at tv2 bare er litt for høy på seg selv, og at fler tallet av kundene i Altibox faktisk signaliserer at de er kjempe fornøyd med at de ikke lenger blir tvunget til å ha en kanal som de ikke ser på ??
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har i grunnen lite sympati med TV2. Jeg har ikke tv-kanaler uansett men å drive å tvinge på kunder kanaler de ikke ønsker seg synes jeg ikke er greit. At Altibox sitter foten ned synes jeg er heldig bra. De står åpwnbart for forbrukernes beste i denne saken. 

Lenke til kommentar
Har fulgt med nøye, da jeg er direkte berørt som altibox kunde. Vi har faktisk en egen gruppe på FB der det var stemt av 99.8% av brukerne at vi ikke ville har TV2 sine krav. i samme slengen var ingen av oss glad i TV2 sin forhandlings strategi i bare slutte har en forhandling fordi dem fikk ikke 100% av kravene sine med engang og så skylder alltid på altidbox. Noe dem gjør også nå, dem påstår det er Altibox som ikke vil forhandle.. Mens altibox har nå sagt siden starten at dem vil forhandle og dem venter på Tv2 som kutta all kontakt med dem ... Jeg syns ikke noe om TV2's oppførsel, selv om jeg likte TV2 nyhetene vil jeg ikke har TV2 tilbake uansett hva slags avtale dem vil komme med så lenge dem lyver og er så arrogant. Jeg liker ikke blir brukt som nyttig idiot og våpen i mafia liknende utpressing TV2 kjøre
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Bäcker skrev (19 timer siden):

Da utfordrer jeg forumet: fortell hvorfor du savner TV2.

Det er lett å ta god lyssetting av et TV-studio for gitt. Når man ser på NRK tenker man ikke på lyset i det hele tatt. Jo bedre lyset er, desto mindre tenker man på det. Men så kan man se 10 minutter på et hvilket som helst TV2-program, så begynner man å sette pris på god lyssetting igjen. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Me har TV2, men ikkje så mykje me ser der. Tid for hjem og Truls ala Hellstrøm er dei einaste eg kjem på i farten.

Videounderhaldning har endra seg mykje, og om fleire burettslag hadde kutta avtalar om lineær-TV så ville nok mange fleire forsvunnet.

Endret av Zeph
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...