Gå til innhold

Svive 34 tommer skjerm


Anbefalte innlegg

Ser etter en 34 tommer skjerm til en rimelig pris. Fant denne hos komplett:
https://www.komplett.no/product/1179038/gaming/gaming-utstyr/gamingskjermer/svive-34-gamingskjerm-pyx-34d901-sort

Jeg kan ikke finne en eneste profesjonell anmeldelse av denne skjermen. Spesifikajonene virker gode, men jeg er redd for QC problemer (som light bleed, IPS glow) og generell kvalitet.

Har noen erfaring med denne skjermen? Eller Svive generelt? Merk denne er IPS, ikke VA som de fleste.

Endret av FunkeyMunkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Tror dette er nok et tilfelle der komplett vil ha folk til å tro at det er en god deal ved å sette ting på "tilbud" når den "normale" prisen er alt for høy. 

Jeg fant denne skjermen, ser ut som de bare bestilte inn mange ferdiglagde skjermer og klistret logoen sin på:
https://www.netonnet.no/art/data-og-nettbrett/pc-skjerm/pc-skjerm-32-tommer-og-storre/mission-sg-mf34144uwqhd/1016748.18322/
Har ikke troen på kvaliteten til denne nei.

Det er mange lignende skjermer til lignende pris, men de mangler USB portene bak. Jeg vil heller kjøpe en av de siden det finnes informasjon om de på nettet sånn jeg vet hva jeg kjøper. Tørr ikke ta sjansen på denne rett og slett.

Takk for svar.

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke kjøpt en Svive-skjerm, men jeg har prøvd mus, stol, hodetelefoner og musmatte. Ingenting av det har jeg brukt særlig lenge/noe har ikke virket ut fra boksen/. Jeg ville nok ikke kjøpt en Svive-skjerm heller basert på det, som jo selvfølgelig ikke er skjermer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...