Gå til innhold

Norman Reedus: – Arbeidet har begynt med Death Stranding 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker Death Stranding til stranden min og tilbake. Et av de beste spillene jeg noen gang har spillt, og det begynner å bli noen år. Skulle ønske jeg kunne glemme spillet bare sånn at jeg kan spillet det for første gang igjen... Men historien er jo fortalt og ser bare ikke hva de kan gjøre med en oppfølger. Blir litt som de skulle lage en oppfølger til Femte Element eller noe i den duren.

Ikke at jeg ikke stoler på Kojima og co, og det kan sikkert bli et artig spill, men ser bare ikke for meg at de kan komme i nærheten av samme nivået.

Lenke til kommentar

Likte spillet, er glad det kommer en etterfølger.

Har ikke kommet så langt i eneren, men er glad jeg kan donere utstyr og semi-interaktive objekter hjelper meg på ferden.

Men hater de laser-dingsene som prøver å drepe deg da haha, men dog har ikke kommet så veldig langt :)

Mindre enn 5-7 timer i spillet, men skal søren installere det igjen når jeg føler meg klar for 10 timer med gåing ❤️

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

Kult, Gåsimulator 2.0

Det trodde jeg og når jeg så første gameplay traileren. Bjeffet som faen og kallte det walking sim og interaktiv film, men så spillte jeg det og fårsto hvor grusomt feil jeg tok. Er mye mer adventure spill enn walking sim, som kan minnes en god del på BOTW i følelsen av å utforske, blandet prfekt sammen med survival horror, strategi, action og har en artig vri med kommunikasjonen mellom gamere som ikke en gang ser hvrandre. Er så sykt mye mer enn en walking sim/interaktiv film som jeg først trodde.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (13 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (22 timer siden):

Kult, Gåsimulator 2.0

Det trodde jeg og når jeg så første gameplay traileren. Bjeffet som faen og kallte det walking sim og interaktiv film, men så spillte jeg det og fårsto hvor grusomt feil jeg tok. Er mye mer adventure spill enn walking sim, som kan minnes en god del på BOTW i følelsen av å utforske, blandet prfekt sammen med survival horror, strategi, action og har en artig vri med kommunikasjonen mellom gamere som ikke en gang ser hvrandre. Er så sykt mye mer enn en walking sim/interaktiv film som jeg først trodde.

Jeg skal innrømme at jeg ikke har testet spillet, men sett veldig mye gameplay  på youtube og lest user reviews osv. Utrolig mange skriver at det er et oppskrytt og rart spill som er hypet pga kojimastempelet, og at gameplay er elendig. Men ja ser jo at det er mange som også liker det, tross sin særhet. For spillet ER en stor "postmannsimulator+ film" i bunn og grunn.
Men jeg ser nå at directors cut skal ha fikset mye og gjort det enklere å traversere de gigantiske områdene. Kansje de lærte av sine feil.. 
Jeg skal faktisk teste directors cut når det blir "gratis" til playstation 23 Juni og gi det en sjanse. 
Innerst inne så håper jeg at jeg tar feil og at jeg liker det, det er så lite å spille for tiden :p 
Jeg tror vi alle er bjeffere av og og til når det kommer til spill. Jeg har bjeffet på et par spill før men ikke mange. Det verste er vel egentlig når man har store forventninger til et spill og så er det elendig når man prøver det. Har svidd av en del tusenlapper på slik. kjøper et spill til 699 kroner for å spille det i to timer.. Bra at snart alle trippel a spill får 2 timers demo  på ps4/5


 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (13 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (22 timer siden):

Kult, Gåsimulator 2.0

Det trodde jeg og når jeg så første gameplay traileren. Bjeffet som faen og kallte det walking sim og interaktiv film, men så spillte jeg det og fårsto hvor grusomt feil jeg tok. Er mye mer adventure spill enn walking sim, som kan minnes en god del på BOTW i følelsen av å utforske, blandet prfekt sammen med survival horror, strategi, action og har en artig vri med kommunikasjonen mellom gamere som ikke en gang ser hvrandre. Er så sykt mye mer enn en walking sim/interaktiv film som jeg først trodde.

Jeg skal innrømme at jeg ikke har testet spillet, men sett veldig mye gameplay  på youtube og lest user reviews osv. Utrolig mange skriver at det er et oppskrytt og rart spill som er hypet pga kojimastempelet, og at gameplay er elendig. Men ja ser jo at det er mange som også liker det, tross sin særhet. For spillet ER en stor "postmannsimulator+ film" i bunn og grunn.
Men jeg ser nå at directors cut skal ha fikset mye og gjort det enklere å traversere de gigantiske områdene. Kansje de lærte av sine feil.. 
Jeg skal faktisk teste directors cut når det blir "gratis" til playstation 23 Juni og gi det en sjanse. 
Innerst inne så håper jeg at jeg tar feil og at jeg liker det, det er så lite å spille for tiden :p 
Jeg tror vi alle er bjeffere av og og til når det kommer til spill. Jeg har bjeffet på et par spill før men ikke mange. Det verste er vel egentlig når man har store forventninger til et spill og så er det elendig når man prøver det. Har svidd av en del tusenlapper på slik. kjøper et spill til 699 kroner for å spille det i to timer.. Bra at snart alle trippel a spill får 2 timers demo  på ps4/5


 

De første få timene kan klassifiseres som en walking sim. Men det er mest for å plassere deg inn i verden. Omtrent som et tutorial system. Etter dette er det lite som minner om sjangeren.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (13 timer siden):
Guybrush 3pwood skrev (22 timer siden):

Kult, Gåsimulator 2.0

Det trodde jeg og når jeg så første gameplay traileren. Bjeffet som faen og kallte det walking sim og interaktiv film, men så spillte jeg det og fårsto hvor grusomt feil jeg tok. Er mye mer adventure spill enn walking sim, som kan minnes en god del på BOTW i følelsen av å utforske, blandet prfekt sammen med survival horror, strategi, action og har en artig vri med kommunikasjonen mellom gamere som ikke en gang ser hvrandre. Er så sykt mye mer enn en walking sim/interaktiv film som jeg først trodde.

Jeg skal innrømme at jeg ikke har testet spillet, men sett veldig mye gameplay  på youtube og lest user reviews osv. Utrolig mange skriver at det er et oppskrytt og rart spill som er hypet pga kojimastempelet, og at gameplay er elendig. Men ja ser jo at det er mange som også liker det, tross sin særhet. For spillet ER en stor "postmannsimulator+ film" i bunn og grunn.
Men jeg ser nå at directors cut skal ha fikset mye og gjort det enklere å traversere de gigantiske områdene. Kansje de lærte av sine feil.. 
Jeg skal faktisk teste directors cut når det blir "gratis" til playstation 23 Juni og gi det en sjanse. 
Innerst inne så håper jeg at jeg tar feil og at jeg liker det, det er så lite å spille for tiden :p 
Jeg tror vi alle er bjeffere av og og til når det kommer til spill. Jeg har bjeffet på et par spill før men ikke mange. Det verste er vel egentlig når man har store forventninger til et spill og så er det elendig når man prøver det. Har svidd av en del tusenlapper på slik. kjøper et spill til 699 kroner for å spille det i to timer.. Bra at snart alle trippel a spill får 2 timers demo  på ps4/5


 

Tehe, jeg vet du ikke har testet spillet, det er åpenbart fra hva du skriver =) Men er åpenbart at mann må oppleve spillet selv for å "get it". Som nevnt sa jeg mye dumt om spillet før jeg faktisk spillte det. Og det er ikke "postmannsimulator+film" i det hele tatt. Er sykt mye mer som skjer. Noe har jeg nevnt allerede, så skal ikke bli en broken record her =) Og tror Dorector's Cut ØDELEGGER opplevelsen. Mye av gameplayet er jo reisen (er mer enn det, men det for du finne ut av selv) og det SKAL være vanskelig å komme seg fra A til B til C osv. Her er det mye panlegging, mange forskjellige muligheter (igjen så minner det om BOTW en del), hva for noe utstyr du må/burde ta med deg og hvoordan de skal brukes osv. Director's Cut er egentlig mer en innebygget easy mode som tar vekk fra "AAAHHH!! Jeg klarte det!!! YUHUU" følelsen. Så da har ikke lært av sine feil, de bare gjorde spillet lettere som ødelegger opplevelsen fra hva jeg ser. Faktisk så spillte jeg FF7R i samme tidsperiode og kan lett si at gameplayet i FF7R er grusomt kjedelig i forhold til det i Death Stranding. FF7R er mye mer en walking sim/interaktiv film en DS. I shit you not! Men, som de fleste vet, så er ikke Death Stranding for alle. Du trenger mye tålmodighet og du må virkelig føge med dialogene og generelt hele historien fordi den er .... Nja jeg er sikker på at Kojima er en David Lynch fan for å si det sånn. Håper virkelig du kommer til å like det. Er, som sagt, et av mine favorittspill noen gang (og jeg har spillt siden jeg var en guttune i 80 tallet blablabla), men vi blir nok ikke uvenner om det ikke er helt din greie. Smaken er jo som rassen =D
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (1 time siden):

Tehe, jeg vet du ikke har testet spillet, det er åpenbart fra hva du skriver 😃 Men er åpenbart at mann må oppleve spillet selv for å "get it". Som nevnt sa jeg mye dumt om spillet før jeg faktisk spillte det. Og det er ikke "postmannsimulator+film" i det hele tatt. Er sykt mye mer som skjer. Noe har jeg nevnt allerede, så skal ikke bli en broken record her 😃 Og tror Dorector's Cut ØDELEGGER opplevelsen. Mye av gameplayet er jo reisen (er mer enn det, men det for du finne ut av selv) og det SKAL være vanskelig å komme seg fra A til B til C osv. Her er det mye panlegging, mange forskjellige muligheter (igjen så minner det om BOTW en del), hva for noe utstyr du må/burde ta med deg og hvoordan de skal brukes osv. Director's Cut er egentlig mer en innebygget easy mode som tar vekk fra "AAAHHH!! Jeg klarte det!!! YUHUU" følelsen. Så da har ikke lært av sine feil, de bare gjorde spillet lettere som ødelegger opplevelsen fra hva jeg ser. Faktisk så spillte jeg FF7R i samme tidsperiode og kan lett si at gameplayet i FF7R er grusomt kjedelig i forhold til det i Death Stranding. FF7R er mye mer en walking sim/interaktiv film en DS. I shit you not! Men, som de fleste vet, så er ikke Death Stranding for alle. Du trenger mye tålmodighet og du må virkelig føge med dialogene og generelt hele historien fordi den er .... Nja jeg er sikker på at Kojima er en David Lynch fan for å si det sånn. Håper virkelig du kommer til å like det. Er, som sagt, et av mine favorittspill noen gang (og jeg har spillt siden jeg var en guttune i 80 tallet blablabla), men vi blir nok ikke uvenner om det ikke er helt din greie. Smaken er jo som rassen =D

Ja det skal bli spennende å prøve :) Og jeg startet gaming med commodore 64 da den ble lansert jeg også :D
Og innrømmer gladelig om jeg kan ta feil ang spillet, liker jeg det så skal jeg si fra her om jeg husker det. 

Final Fantasy har jeg aldri likt derimot :) Kommer aldri til å like de heller. BOTW spilte jeg igjennom for 10 minutter siden(kødder ikke), fantastisk spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (1 time siden):

Tehe, jeg vet du ikke har testet spillet, det er åpenbart fra hva du skriver 😃 Men er åpenbart at mann må oppleve spillet selv for å "get it". Som nevnt sa jeg mye dumt om spillet før jeg faktisk spillte det. Og det er ikke "postmannsimulator+film" i det hele tatt. Er sykt mye mer som skjer. Noe har jeg nevnt allerede, så skal ikke bli en broken record her 😃 Og tror Dorector's Cut ØDELEGGER opplevelsen. Mye av gameplayet er jo reisen (er mer enn det, men det for du finne ut av selv) og det SKAL være vanskelig å komme seg fra A til B til C osv. Her er det mye panlegging, mange forskjellige muligheter (igjen så minner det om BOTW en del), hva for noe utstyr du må/burde ta med deg og hvoordan de skal brukes osv. Director's Cut er egentlig mer en innebygget easy mode som tar vekk fra "AAAHHH!! Jeg klarte det!!! YUHUU" følelsen. Så da har ikke lært av sine feil, de bare gjorde spillet lettere som ødelegger opplevelsen fra hva jeg ser. Faktisk så spillte jeg FF7R i samme tidsperiode og kan lett si at gameplayet i FF7R er grusomt kjedelig i forhold til det i Death Stranding. FF7R er mye mer en walking sim/interaktiv film en DS. I shit you not! Men, som de fleste vet, så er ikke Death Stranding for alle. Du trenger mye tålmodighet og du må virkelig føge med dialogene og generelt hele historien fordi den er .... Nja jeg er sikker på at Kojima er en David Lynch fan for å si det sånn. Håper virkelig du kommer til å like det. Er, som sagt, et av mine favorittspill noen gang (og jeg har spillt siden jeg var en guttune i 80 tallet blablabla), men vi blir nok ikke uvenner om det ikke er helt din greie. Smaken er jo som rassen =D

Ja det skal bli spennende å prøve :) Og jeg startet gaming med commodore 64 da den ble lansert jeg også :D
Og innrømmer gladelig om jeg kan ta feil ang spillet, liker jeg det så skal jeg si fra her om jeg husker det. 

Final Fantasy har jeg aldri likt derimot :) Kommer aldri til å like de heller. BOTW spilte jeg igjennom for 10 minutter siden(kødder ikke), fantastisk spill.

Beste jeg kan anbefale er bare å ikke ha noen forventinger (eller så få som mulig) og bare gå all inn! Det blir din egen opplevelse (som med BOTW, men mange andre ting og). På tide jeg kommer meg tilbake til BOTW selv. Du for holde meg oppdatert! =)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...