Gå til innhold

Audi gir seg ikke i krangel om felgdesign med norsk selskap [Ekstra]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse felgane framstår nok som ganske like, i alle fall samanlikna med vanlege fem-arma aluminiumsfelgar. Det er nok likevel kombinasjonen av svart og sølv som er viktigaste grunnen til at disse felgane skil seg ut frå mengda av grå aluminiumsfelgar.
Eg ser likevel poenget til Starco Norge om at det er lite rom for å skulle designe felgar som ikkje liknar på andre felgar.
Det som er spennande i denne saka er at dersom Audi vinn fram med at disse felgane er for like kvarandre, så vil nok det få stor betydning for andre felgar som også er ganske like. Å sette grensa for kva som er lovlege likheitstrekk og kva som er ulovleg kopiering vil være ei krevjande øving når det gjeld felgar.

Om eg skulle meine noko om designen så synes eg at Audi sine felgar ser ut til å være ein felg der dei fem hovudarmane utgjer den strukturelle delen av felgen og at "gaflane" med to tynne eikar på kvar arm framstår som eit dekorelement.
På Starco sine felgar så er alle armane omtrent like tjukke, så det framstår meir som ein ti-arma felg der fem av armane er plassert off-center og ikkje møtar kvarande i midten av felgen.
Det er ikkje sikkert dette betyr så mykje i rettsaka, men mitt inntrykk er at Audi sin felg gir inntrykk av ein slank felg med pynt, medan Starco sin felg gir eit meir sykkelhjul aktig inntrykk.

Lenke til kommentar

Hadde det vært en generisk felg, så kunne man forstått Starco sitt argument om at det er vanskelig å designe felger som ikke ligner hverandre. Det er begrenset hvor mange variasjoner av rette eiker man kan designe.

Men her har jo Audi åpenbart vært inspirert av Swastika-symbolet og laget en 5-armet versjon av symbolet. Rimelig spesielt av Starco å hevde at det er for lett å tråkke i nøyaktig den samme salaten når felgen har et så kontroversielt design. Kanskje enda mer overraskende at tyskerne i det hele tatt designet felgen, gitt at de normalt sett ønsker å distansere seg fra den tiden og at VAG spesielt bør være ytterst varsomme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...