Gå til innhold

Tverrfaglig VG3 Automasjons Eksamen 2022 MAI


rushi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En elektrisk rettet oppgave jeg tror vi kansje kan få er å legge kabel til nytt sorteringsskap (Nederst på side 96). OBS: kablen er 50 m lang så lurt å også regne ut spenningsfall som kan ligge over kabelen. dette viser forståelse av faget. står også at det er god plass på kabelbro så det er ikke nødvendig å ta gruppe reduksjon med inn i regnestykket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
10 minutes ago, rotta770 said:

En elektrisk rettet oppgave jeg tror vi kansje kan få er å legge kabel til nytt sorteringsskap (Nederst på side 96). OBS: kablen er 50 m lang så lurt å også regne ut spenningsfall som kan ligge over kabelen. dette viser forståelse av faget. står også at det er god plass på kabelbro så det er ikke nødvendig å ta gruppe reduksjon med inn i regnestykket.

med tanke på at kabelbru allerede ligger der frå før av  vill eg tru at det ligg vertfall ein kabel der

 

Lenke til kommentar
Automasjonlover6969 skrev (12 minutter siden):

med tanke på at kabelbru allerede ligger der frå før av  vill eg tru at det ligg vertfall ein kabel der

 

Det vil nok ligge kabel der fra før ja men det er nokk plass til en til kabel som forsyning til det nye sortering skapet som kanskje skal monteres

Lenke til kommentar
rotta770 skrev (25 minutter siden):

En elektrisk rettet oppgave jeg tror vi kansje kan få er å legge kabel til nytt sorteringsskap (Nederst på side 96). OBS: kablen er 50 m lang så lurt å også regne ut spenningsfall som kan ligge over kabelen. dette viser forståelse av faget. står også at det er god plass på kabelbro så det er ikke nødvendig å ta gruppe reduksjon med inn i regnestykket.

En Eventuell Mekanisk oppgave kan også kanskje være å montere skapet som kanskje skal opp på vegg. 

Hvis den ene oppgaven blir tatt som oppgave på eksamen er det høy sansynlig den andre også er sansynlig kommer

Lenke til kommentar
Autonoob2022 skrev (2 minutter siden):

er det store krav for å bestå eksamen? 

 

Så lenge du svarer på det de spør om så trenger du ikke skrive dypt og nøye for å få stå karakter

Det har også blitt mere jobb for sensor når han/hun stryker grunnet at de må ha godt nok grunnlag og dette skal dokumenteres. så sensorene vil ofte heller gi en 2 enn å stryke. 

tror det er vanskelig å stryke hvis du svarer noe på alt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...