Gå til innhold

Protonmail +alias


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et problem med validering av epost feltet og noe jeg støter på en gang i blant. 

- bindestrek, kan også konfigureres som gyldig tegn for plussadressering, men vet ikke om protonmail støtter dette. Det løser for meg denne problematikken noen steder. 

Andre ganger kan plusadressering fungere når du melder deg på, men senere gi problemer med feks passord-reset. Dette opplever jeg mer sjeldent.

Edit: Ser du benytter både bindestrek og plusstegn i eksempelet ditt, det ville jeg forsøkt å unngå.

Endret av process
  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 5/12/2022 at 10:15 AM, process said:

Det er et problem med validering av epost feltet og noe jeg støter på en gang i blant. 

- bindestrek, kan også konfigureres som gyldig tegn for plussadressering, men vet ikke om protonmail støtter dette. Det løser for meg denne problematikken noen steder. 

Andre ganger kan plusadressering fungere når du melder deg på, men senere gi problemer med feks passord-reset. Dette opplever jeg mer sjeldent.

Edit: Ser du benytter både bindestrek og plusstegn i eksempelet ditt, det ville jeg forsøkt å unngå.

Jeg eksperimenterer lit nå. Har du anbefalinger om epost leverandører som lar deg bruke bindestrek isteden for + for å skape en "alias" adresse? Det ser ut som om protonmail bare tillater +.  De lar meg opprette flere epost adresser på samme konto om jeg betaler, men adressene er svært begrenset. Jeg ønsker å opprette en ny adresse pr sidde jeg registeret meg på så jeg trenger muligheten til å ha flere hundre adresser under samme konto.

Lenke til kommentar
7 minutes ago, recer75 said:

Jeg eksperimenterer lit nå. Har du anbefalinger om epost leverandører som lar deg bruke bindestrek isteden for + for å skape en "alias" adresse? Det ser ut som om protonmail bare tillater +.  De lar meg opprette flere epost adresser på samme konto om jeg betaler, men adressene er svært begrenset. Jeg ønsker å opprette en ny adresse pr sidde jeg registeret meg på så jeg trenger muligheten til å ha flere hundre adresser under samme konto.

Jeg tror Google gjør det, men jeg er usikker. Kjører egen e-post og da kan jeg konfigurere som jeg vil. Anbefales forøvrig ikke som en løsning, det er både dyrt, tidkrevende og upålitelig 😅

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...