Gå til innhold

FIFA lover å lage eget fotballspill etter bruddet med EA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Infantino er en korrupt morder! Han får meg til å savne Sepp Blater. Og det er jævla godt gjort! Men husker noen Championship Manager? Det hadde også navnet, men det forsvant i løpet av få år. Det var et dårlig spill, derfor gikk det utfor ganske så fort. Selv om navnet holdt vel i to-tre utgaver før det var avslørt.

Lenke til kommentar

Vi får vel tre leire her.

De som ikke liker EA av prinsipp, og som gladelig skifter til whoever tar over stafettpinnen.

De som ikke bryr seg om EA eller FIFA og følger seriens åndelige utvikling fremfor navnet tittelen har.

De som ikke følger med, og kjøper FIFA fordi det heter FIFA.

Hvilke som blir de største gjenstår å se.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
barezell skrev:

Om ikke annet så kanskje dette tvinger EA til å jobbe litt mer med hver utgivelse og kanskje vi ender med et bedre produkt. 

Men ea vil vell miste alle navnene som er registrert hos fifa via spiller organsjonen fifapro? Altså, vil EA fremover ha Haaland mbappe, osv osv så må dei ha avtaler med dei personlig eller klubbenene deres. Eller tar eg feil? Fifa eier jo rettighetene på navnene.
Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (33 minutter siden):
barezell skrev (18 timer siden):

Om ikke annet så kanskje dette tvinger EA til å jobbe litt mer med hver utgivelse og kanskje vi ender med et bedre produkt. 

Men ea vil vell miste alle navnene som er registrert hos fifa via spiller organsjonen fifapro? Altså, vil EA fremover ha Haaland mbappe, osv osv så må dei ha avtaler med dei personlig eller klubbenene deres. Eller tar eg feil? Fifa eier jo rettighetene på navnene.

Sto de hadde en haug med lisenser og forhandler om flere.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...