Gå til innhold

Heroes 3-arvtakaren er her, og den er fantastisk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner meg litt for godt igjen mtp. tidsbruk. Det har gått med ein del timar på HOMM. At HOMM3 fyller 23 år gjev meg litt «feeling old yet?»-tankar.

Så spørs det berre om eg har tid til å investere så mange timar på eitt spel. Saknar litt tenåra, dag ut og dag inn med dei same spela.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er også en spirituell etterfølger av HOMM3 på vei, som går under navnet Fanstratics. Det er den samme lead designeren som sto bak HOMM3 som står bak Fanstratics. Fanstratics er fremdeles veldig tidlig i planleggingsstadiet, men dette er noe av infoen som jeg har samlet om Fanstratics til nå:

- bruker Unity Engine

- samme kameravinkler som HOMM3, selv om Fanstratics er laget i 3D

- selv om det ikke er en ren oppfølger til HOMM3, skal ting være såpass likt at spillene nesten kan "forveksles" av det utrente øye (utenom at grafikken i Fanstratics naturligvis blir bedre)

Jeg abonnerer på et såkalt newsletter til Fanstratics, får ny e-post om Fanstratics i min e-post konto i starten av hver måned

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flott at Gamer dekker sånne spill. Fikk spilt en time ca. i går, klarte heldigvis å begrense meg, men var nok bare fordi jeg ikke kom dypt nok inn i materien. Veldig godt førsteinntrykk her og. Tror nok ingen spill kan erstatte HoMM3 helt, men om dette spillet kan avlaste det innimellom er det det største komplimentet jeg kunne gitt spillet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Seal skrev:

Flott at Gamer dekker sånne spill. Fikk spilt en time ca. i går, klarte heldigvis å begrense meg, men var nok bare fordi jeg ikke kom dypt nok inn i materien. Veldig godt førsteinntrykk her og. Tror nok ingen spill kan erstatte HoMM3 helt, men om dette spillet kan avlaste det innimellom er det det største komplimentet jeg kunne gitt spillet :)

Det viktige er jo juksekodene, de trenger juksekoder🤣
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Zeph skrev:

Kjenner meg litt for godt igjen mtp. tidsbruk. Det har gått med ein del timar på HOMM. At HOMM3 fyller 23 år gjev meg litt «feeling old yet?»-tankar.

Så spørs det berre om eg har tid til å investere så mange timar på eitt spel. Saknar litt tenåra, dag ut og dag inn med dei same spela.

Enig, men selv om du hadde hatt tid hadde du hatt tolmodigheten til det?
Lenke til kommentar
MysticoN skrev (11 timer siden):
Zeph skrev (På 10.5.2022 den 22.42):

Kjenner meg litt for godt igjen mtp. tidsbruk. Det har gått med ein del timar på HOMM. At HOMM3 fyller 23 år gjev meg litt «feeling old yet?»-tankar.

Så spørs det berre om eg har tid til å investere så mange timar på eitt spel. Saknar litt tenåra, dag ut og dag inn med dei same spela.

Vis sitat  

Enig, men selv om du hadde hatt tid hadde du hatt tolmodigheten til det?

Tolmod til å bruke heile dagar på spel, ja, absolutt. Til eit Heroes-aktig spel? Usikkert. Det er jo ein litt treig sjanger samanlikna med mykje anna. Mykje planlegging og taktikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...