Gå til innhold

Innførte bitcoin som offisielt betalingsmiddel: De fleste har slettet appen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke hvorfor de skal bruke Bitcoin som betalingsmiddel når vi har stablecoin. Når verdien på Bitcoin kan halveres på bare noen måneder, så skjønner jeg godt at folk ikke vil betale med Bitcoin.

Ene måneden får du to kopper kaffe, mens neste måned får du bare en kopp for samme pris.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar
Så masse crypto bears, og det på digi. Når man er på bunn så skal alle kommentere at de ikke hadde troa på internetbasert og krytografisk sikret penger. På toppene holder de kjeft. Jaja, glad jeg kjøpte meg inn i 2016. Når man forteller om flere tusen % vekst holder folk kjeft.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 5/9/2022 at 2:28 PM, TheKims said:

Skjønner ikke hvorfor de skal bruke Bitcoin som betalingsmiddel når vi har stablecoin. Når verdien på Bitcoin kan halveres på bare noen måneder, så skjønner jeg godt at folk ikke vil betale med Bitcoin.

Ene måneden får du to kopper kaffe, mens neste måned får du bare en kopp for samme pris.

Fordi """"stablecoins"""" er shitcoins: https://www.cnbc.com/2022/05/11/terra-ust-stablecoin-dives-below-1-peg-luna-cryptocurrency-down-80percent.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...