Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Male hus - fått bud jeg tror er (veldig) lave. For godt til å være sant/kan det gå mye gæærnt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbakemeldinger må man også ta med en klype salt. Disse kan jo gjerne være genererte at folkene selv. Dette er praksis på f.eks ebay o.l og krever lite innsats. Så om de 40 tilbakemeldingene er tilsynelatende fra autogenererte navn og god bruk av google translate bør man styre unna.

Lenke til kommentar

Godt spørsmål, @mobile999. Jeg vil jo kanskje anta at det blir billigste drittsort om de kjøper malinga. Så tenkte å spørre hvor mye de slår av om vi kjøper malinga selv :) 

Godt poeng, @kremt og @xClaymanx. Og det er jo gjerne slik at om noe er for godt til å være sant, så er det det. 

Hmm

Edit: jeg må ta litt selvkritikk på slarving. Jeg har oppretta to forskjellige tråder, som har utvikla seg til å bli svært like. Gått i ball selv for meg hvilken tråd jeg har posta i. Men siden det har vært mer aktivitet i den andre tråden, så fortsetter jeg med de dumme spørsmålene mine der :) 

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da kan Bjarne melde at i går - så ble siste strøk på huset tatt! 

Det har vært et sant helvete, jeg skal ikke lyve på meg noe annet, men jeg er veldig glad for at vi gjorde det selv. Én ting er at det ble nesten gratis (under 20k), en annen ting, er at jeg er trygg på arbeidet. All endeveden er tatt, det er brukt (mer enn) nok maling, ingen felter er oversett, og bord er spikra inn. Det er malt med en kjærlighet og nøyaktighet som man bare gjør med eget hus.

Og så, først avskrev jeg det som vrøvl, skal jeg medgi, så er det litt digg å vite at det er vi som har gjort det. Som ble skrevet tidligere i tråden.

Takk for all hjelp, det har vært uvurderlig!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...