Gå til innhold

Diablo Immortal kommer til PC i tillegg til mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjellspillet, mobilversjonen :p Nå til PC!

"Mount Diablo is a mountain of the Diablo Range, in Contra Costa County of the eastern San Francisco Bay Area in Northern California. It is south of Clayton and northeast of Danville. It is an isolated upthrust peak of 3,849 feet (1,173 meters), visible from most of the San Francisco Bay Area. Mount Diablo appears from many angles to be a double pyramid and has many subsidiary peaks. The largest and closest is North Peak, the other half of the double pyramid, which is nearly as high in elevation at 3,557 feet (1,084 m), and is about one mile (1.6 kilometers) northeast of the main summit."

Det siste man trenger er vel egentlig mobilspill på PC-en.

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 25.4.2022 den 19.15):

Golden age of gaming. 

PC deler ovepriset.

Betal for et spill. Betal mer for å få hele spillet.

Missbruk av både spill kjøpere og spill lagere fra spilltugiverne.

Mobil spill(innhenting av penger fra forbrukere)

Jepp, fantastisk. 

main-qimg-1589a53c7f067fdbdfea79d008af32

EDIT:
Og folk spør meg hvorfor jeg piratkopierer spill? Fordi spillene som gis ut i dag ikke er ferdige, og jeg betaler ikke for å være betatester, ikke når spillet kan kjøpes for halv pris etter 2 år og det faktisk begynner å likne på noe.

Endret av PaladinNO
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kommer ALDRI til å bli kjøpt eller prøvd. Stemmer med lommeboka og den dritten der er ikke ok.

Nå har de melket mobil så nå skal de se om det går ann å melke PC??... ikke faen.

Håper virkelig at folk IKKE støtter og kjøper det. Da kommer det bare til å bli mer av den dritten i fremtiden.

D4 ja det blir kjøpt for den støtter jeg. Men dette... Ikke faen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva i helsike skal vi med dette til PC ? Hvorfor brukes det resurser på dette kontra kanalisere all fokus på D4 ? Som en gamer født tidlig 70-tall er som flere her oppgitt over spillindustrien . Man kan rett å slett ikke forvente en god spillopplevelse av et konsern lenger . For oss som liker spill i ordets rette forstand kan prise oss lykkelig over indre og uavhengige spillutviklere . Alt annet er mer eller mindre søppel i forskjellige innpakninger . Grunnen til at jeg oppgraderte til 3080Ti Suprim var faktisk ARK Survival Evolved ,et gammelt spill , digger dinos ! Ha en god dag !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev:

Hva i helsike skal vi med dette til PC ? Hvorfor brukes det resurser på dette kontra kanalisere all fokus på D4 ? Som en gamer født tidlig 70-tall er som flere her oppgitt over spillindustrien . Man kan rett å slett ikke forvente en god spillopplevelse av et konsern lenger . For oss som liker spill i ordets rette forstand kan prise oss lykkelig over indre og uavhengige spillutviklere . Alt annet er mer eller mindre søppel i forskjellige innpakninger . Grunnen til at jeg oppgraderte til 3080Ti Suprim var faktisk ARK Survival Evolved ,et gammelt spill , digger dinos ! Ha en god dag !

Skulle stå " indie "
Lenke til kommentar
On 4/25/2022 at 3:47 PM, Feenyx said:

Skulle ønske de kasta hele dette prosjektet på dynga og bare fokuserte på Diablo 4.

Nå lages Diablo 4 faktisk av Blizzard selv mens Diablo Immortal lages av det Kinesiske selskapet Netease, så Diablo 4 har fått fullt fokus av Blizzard hele tiden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...