Gå til innhold

Thermaltake The Tower 900 brukbart til luftkjølt oppsett.


Anbefalte innlegg

Da er det snart på tide å få bytta ut maskina jeg bygde i 2013 og la min AMD FX8320 få hvile etter lang og tro tjeneste.
Planen er å bygge en maskin med AMD Ryzen 9 5900X Prosessor, et 3060 skjermkort av noe slag med nok minne til.
Skal resirkulere mine gamle snurre og SSD disker og sette inn en ny snurredisk.
Jeg har ingen planer om vannkjøling med tanke på hvor mange år denne maskina kan rissikere å leve og jeg har ingen planer om hverken ekstrem gaming eller overkklokking så ekstrem kjøling er ikke noe jeg trenger, kun tilstrekkelig for lang og stabil bruk.
Et ønske til jeg har med nytt kabinett er muligheten for å fortsatt kunne bruke min Blueray brenner og trenger derfor et kabinett med 5,25" spor til dette.

Har funnet noen kabinetter med denne muligheten men ikke mange men Thermaltake The Tower 900 lokket med kjempegod plass og spor til Bueray brenneren min, men det ser jo ut som det er vinklet mot vannkløling med få vifter for luftstrøm i selve "akvariet"
Så spørsmålet blir da om det vil kjøle en normal luftkjølt datamaskin plassert i dette kabinettet?
https://www.proshop.no/Kabinett/Thermaltake-The-Tower-900-White-Kabinett-Full-tower-Hvit/2576410

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...