Gå til innhold

Oppdateringpå headsett, trenger å starte på nytt


Anbefalte innlegg

Jeg er forfatteren bak denne posten:

Jeg fikk headsettet i går, en DT770 PRO, Men det var ødelagt ved ankomst så det sendes i retur, viste seg at produktet allerede var levert tilbake en ang som kundeklage, før jeg fikk det, og venstre øreklokke spilte lavere lyd enn høyre, så jeg skal levere det tilbake, så jeg vil begynne på nytt. Om jeg sier at jeg nå vil kjøpe ett eksternt lydkort til to tusen og jeg vil kjøpe meg ett headsett til maks 2500 hvilket headsett ville dere pekt på? Jeg spiller ikke competitive, så  lyden av skyting-og fotskritt er ikke dødsviktig, men vil ha ett headsett som kan gi mye glede glede  brukes til både spill og musikk. Har dere noen råd til annet headsett som funker bra til nyere lydkort nevnt i orginalppsten min?:)

 

 

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Kanskje en liten anelse over budsjettet ditt...hvis man kjøper i norge, men jeg har god erfaring med Topping dx3 pro DAC/Amp for mine hodetelefoner. Støtter det meste, men er stereo, ikke noe fake sorround "3D" lyd og slike ting. Fungerer bra i spill og glimrende på musikk. Koster  ca 2500 i norge kan sikkert skaffes rimeligere fra ebay, aliexpress.

Bruker min dx3 pro på HiFiMaN HE400i åpent headset, og på et NAD Visio HP50 lukket headset. Fungerer strålende.

Endret av dopus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...