Gå til innhold

Espa bolleland åpningstider påsken.


*Magnus*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mobile999 skrev (32 minutter siden):

De har åpent hele tiden og du må seriøst revurdere verdiene dine når du skal kjøre langtur for å kjøpe boller.

Hvem er du til å fortelle han at verdiene hans er feil fordi han har lyst på boller?

Har du lyst på boller, så kjøp boller. Er det verdt veldig lang tur, ikke helt sikker.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg pleier som regel å ta meg en langtur hver påske, med unntak av i fjor (og meldt meget pent vær i morgen), og denne gang går den sørover.

Så da tenkte jeg å ta turen til bolleland, ikke fordi jeg nødvendigivis «må ha» boller, men har hatt lyst å teste de en god stund, så da blir turen dit denne gang. Er de overvurdert, ja, da blir det en fin biltur i pent påskevær 😊

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
mobile999 skrev (På 27.4.2022 den 2.40):

Hvordan smakte bollene?

Kjøpte 6 av alle typene. Rosinkongen var helt rå! (Hadde jo alt på!),  den andre med vaniljekrem var også veldig god. Resten var grei/ok. Skulle jeg gjort det igjen så hadde alle blitt rosinkongen, for den syntes både samboeren og jeg var best. 
 

Kjører jeg forbi en annen gang så blir det et pitstop innom, men er veldig sjeldent i «oslo strøket», så blir vel ikke på en stund statistisk sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...