Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Male hus - gjøre selv, eller sette ut? Oppdatert: hvor redd bør jeg være for useriøse aktører?


Anbefalte innlegg

Haha, ay, det der er verre enn slett arbeid, ja 😅

Og: interessant :) Men! Det får puttes bak øret til en eventuell neste gang det blir snakk om å sette bort arbeid. Litt deilig å ha avklart, merker jeg, at vi går for å gjøre jobben selv. Slipper jeg å bruke noe mer tid på det. Og uansett om vi sparer 40 eller over 100 000, så er det penger som kommer veldig godt med :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Maleprosjektet er i gang, skal innrømme at vi ikke nyter prosjektet 😅 Malinga er for så vidt grei nok, men alt det andre drar ned artigheten. Sette opp, og stå på, stillas tre etasjer over bakken, strekke seg for å nå toppen av veggen til skrubbing, høyt på stige, etc. 

Men! Vi er glad for alle penga vi sparer 🙂 Naboen får rabatt på både stillas og maling, og vet dessuten hvordan vi setter opp - vi kommer nok ikke så langt over 20 000. Kanskje under. 

Spørsmål: balle! Nettopp stått og malt, og så åpna plutselig himmelen seg. Malinga skal visstnok tåle en skur bare en time etter maling - men ti minutter etter siste strøk, også plaskregn? Er det krise? 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...