Gå til innhold

Fullførte Elden Ring på under 7 minutter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Baldini skrev (6 minutter siden):

Så lenge ikke spilles på den måte det er tenkt er det lite imponerende. Kan ikke kalle det speedrun en gang, det er jo reinspikka glitchrun!

Det å finne svakheter i spill og utnytte de er noe det jobbes utrolig hardt med og imponerende på et eget vis kontra det å spille spillet tradisjonelt. Og det er helt klart et speedrun. De har til og med egne kategorier for slike speedruns, nemlig Any% som også står nevnt i artikkelen.

Mulig du liker noen av de andre kategoriene av speedrunning bedre, men det kan absolutt være imponerende med Any% også. Se feks denne Half-Life 2 videoen. Her man kan også se utviklerne reagere på løpet.

 

Endret av Comma Chameleon
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Baldini skrev (På 12.4.2022 den 12.45):

Så lenge ikke spilles på den måte det er tenkt er det lite imponerende. Kan ikke kalle det speedrun en gang, det er jo reinspikka glitchrun!

Er imponerende men det er morsommere med speedruns som faktisk tar de store bossene. Disse teleport glitchene og skipping av alle bosser utenom 1 er kjedelig syns jeg også

Endret av BakaBerg
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Any% er ein eigen kategori, men eg synes det er veldig varierande kor imponerande det er.
Blir det så mykje glitching at det nesten er på nivå med å opne videofila med sluttsekvensen frå filmappa så er det lite interessant.
Då synes eg det er meir spennande når ein speler nesten som normalt berre at ein bruker ein del snarvegar som ein har funne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...