Jump to content
Sign in to follow this  
Redaksjonen.

Testet smarte fartsdumper i Norge: – Vel verdt å satse på [Ekstra]

Recommended Posts

Steinar Mathiesen skrev (28 minutter siden):

Kan syklister utløse disse?

Det ser ut som at systemet er kalibert slik at det blir utløyst av alt som beveger seg for fort og som blir fanga opp av sensoren. Det står i artikkelen at det har blitt rapportert at lettmotorsyklar, scootere og syklar har gjort unnamanøvera. Det står ikkje direkte at slike køyretøy løyser ut sensoren men eg reknar med at det er ein grunn til at dei svinger unna fartdumpen.

 

Eg ser at det er nokre fordelar med dette systemet, men eg er litt usikker på om eg synes det er verdt det. Dette systemet er dobbelt så dyrt som tradisjonelle fartsdumpar (usikker på om dette er inklusiv eller eksklusiv kostnadane med vedlikehald som må være høgare på eit slikt mekanisk system enn på ein asfalthaug).
Det står i artikkelen at dette systemet reduserer farta like mykje som ein tradisjonell fartsdump av asfalt, så då er spørsmålet om fordelane er store nok til at det er verdt det.

For oss bilistar er det sjølvsagt ein stor fordel at vi kan køyre heilt normalt i 40 sona utan å måtte bremse ned før fartsdumpane i det heile tatt, men litt av ulempen i nabolag blir då at fleire bilar ligg nøyaktig på fartsgrensa i staden for å bremse ned litt ekstra før fartsdumpen.
Eg heller derfor i retning av at det kanskje er like fornuftig å ta seg råd til å ha dobbelt så mange vanlege fartsdumpar, enn berre halvparten så mange ny fartsdumpar som gir lik fartsreduksjon samt nokre få fordelar til.

Share this post


Link to post
The Avatar skrev (46 minutter siden):

men litt av ulempen i nabolag blir då at fleire bilar ligg nøyaktig på fartsgrensa i staden for å bremse ned litt ekstra før fartsdumpen.

Det er ikke en ulempe. Det er en fordel. 

Ujevn kjøring i nabolag som følge av asfalthauger er 100% negativt, fordi det gjør at folk gasser på ekstra mellom fartshindrene, det gjør at (både elbiler og gammeldagse biler) bråker mer, det forurenser mer hvis folk kjører gammeldagse biler og det ødelegger bilparken fordi de alltid er feildesignet.

Fartshindre skal være designet slik at man skal kunne kjøre over dem i fartsgrensen uten å gå nevneverdig ut over komfort og materiale. Av de 50 milliarder fartshindrene som kommunen og vegvesenet har teppebombet byen med, så kan jeg telle på én hånd hvor mange som er bygget korrekt. Det finnes få bedre nyheter enn å bytte ut det makkverket noen skolelei asfaltarbeidere kaster sammen uten å tenke seg om.

Og da har jeg ikke engang nevnt de idiotiske bussputene som ødelegger hjulstillingen på enhver bil som ikke er bygget etter amerikansk størrelsesguide.

Edited by (not the real) Dr. Bombay
  • Like 1

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...