Gå til innhold

Hvordan finne ut hvor mange ganger man har lastet ned en app?


Kværra

Anbefalte innlegg

Må ha hjelp....

Jeg har funnet spor etter at samboer har lastet ned diverse chatte/nakenbilde-apper, men han mener at han bare har lastet de ned en gang. Jeg orker ikke gå så mye lengre inn på dette, men jeg lurte på hvordan man kan finne ut av hvor ofte appene har vært nedlastet? Jeg får bare sett når han lastet ned disse appene første gang, men han har slettet disse når han har vært hjemme og lastet ned disse så fort han har gått ut av døra. Så hvordan kan man finne ut av hvor ofte disse appene har vært lastet ned?

Som sagt, ikke interessert i å vite når han kjøpte appene, men lurer på hvordan man kan sjekke når de er slettet og lastet ned igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kværra skrev (41 minutter siden):

Det skulle du likt å visst 😁

Reddit, Discord, Viber, WhatsApp, Tumblr....etc...

Hvilken app har ingenting med det å gjøre, det er 1 side av historien her. Jeg prøver bare å finne ut om du er paranoid og kontrollerende eller om det er "noe" her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kværra skrev (3 minutter siden):

Er absolutt ikke paranoid, tro meg..... Heller ikke kontrollerende. Da hadde ikke samboer kunne gjøre det han har gjort de siste 10 årene 😆

Du kan ikke finne ut hvor mange ganger den er lastet ned, men det er mulig å finne ut når appebe er brukt gjennom router hvis han har brukt de hjemme på det trådløse nettverket. 

Lenke til kommentar
Blåbær skrev (3 minutter siden):

Ikke lov å overvåke mannen din på den måten du ønsker med mindre han har gitt deg godkjennelse for det. Anbefaler heller at du tar en skikkelig prat med han.

Har helt åpenhet rundt hverandre og full åpenhet rundt alt av mobiler, pc og alt annet. I vårt hus er det ikke min pc eller din pc eller min telefon og din telefon. Det har vi sagt fra dag 1. Så Pcen er felles, telefonene er felles.

 

Jeg har såklart snakket med mannen etter alle funnene jeg har gjort. Men føler at han ikke snakker sant. Derfor vil jeg vite om han snakker sant eller ikke.

Lenke til kommentar
Kværra skrev (20 minutter siden):

3-4 håndfull bilder av nakne småjenter, feks? Selv er han halvveis til 100, og har bilder (screenshots av sider han har vært på) av nakne russejenter, nudes fra random jenter i samme fylke som vi bor i, sexting med andre kollegaer, etc....

Når jeg skriver småjenter, så er det selvfølgelig ikke barn, altså.... Men unge voksne, typ 18-19-20 år gamle....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...