Gå til innhold

(PL) Kamptråd - Gameweek 32


blured

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bshagen skrev (7 minutter siden):

Det må være lenge siden det, i starten og midten av Ole sin tid som manager. Syns denne gjengen har vært giddalause nå i et år i alle fall

Var fullt mulig å se det eksplosive angrepsspillet etter gjenvinning frem til starten av denne sesongen, både at det var planen og at det fungerte. Hadde vel en 13-14 mål på de første fire kampene. Så stoppet det plutselig opp i 5-6 serierunde og med Rangnick er det ikke lengre en del av planen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Var fullt mulig å se det eksplosive angrepsspillet etter gjenvinning frem til starten av denne sesongen, både at det var planen og at det fungerte. Hadde vel en 13-14 mål på de første fire kampene. Så stoppet det plutselig opp i 5-6 serierunde.

Som sagt, det er lenge siden. Jeg syns heller ikke det er det spillet vi burde spille heller forsvidt, da vi var lave på possesion. Ikke at det har blitt noe bedre heller vil jeg tro, jeg finner ingen lyspunkter i denne troppen nå

Lenke til kommentar
bshagen skrev (4 minutter siden):

Som sagt, det er lenge siden. Jeg syns heller ikke det er det spillet vi burde spille heller forsvidt, da vi var lave på possesion. Ikke at det har blitt noe bedre heller vil jeg tro, jeg finner ingen lyspunkter i denne troppen nå

Ja, det begynner å bli noen måneder siden.

Det var slik Solskjær skjønte at United måtte spille, med såpass stor hurtighet på topp og spillere som behersket kontringene. Han forstod at å kontrollere kampene sentralt på midtbanen var helt urealistisk med den stallen han hadde, og når ikke klubben ville gi han den midtbanespilleren han trengte.

Frem til United ordner midtbanen sin er det bare tull å holde på som nå etter min mening, da får man ikke kontroll. Oleball var den beste måten å utnytte dette mannskapet på.

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Snikpellik skrev (Akkurat nå):

Det var slik Solskjær skjønte at United måtte spille, med såpass stor hurtighet på topp og spillere behersket kontringene. Han forstod at å kontrollere kampene sentralt på midtbanen var helt urealistisk med stallen han hadde, og når ikke klubben ville gi han midtbanespilleren han trengte.

Mourinho også, ikke uten grunn han mente 2.plassen var hans største suksees som trener

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...