Gå til innhold

Anmeldelse: Tiny Tina's Wonderlands


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Iki skrev:
Alpred93 skrev (2 timer siden):

Anmelder likte jo borderlands 1 og 2 og håpte vel da på at dette skulle være som de. 

Si meg, leser du det andre skriver?

En av klagene er jo at det er som tidligere borderlands. 

Så det er ikke lov å håpe at noe man liker, jeg vet ikke, utvikler seg til det bedre? Du legger forøvrig mye energi i et spill du "ikke bryr deg om". Merkelig.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
On 4/2/2022 at 7:17 AM, Aiven said:
Jeg synes det er en tåpelig trend med spillere som klager over anmeldelser de er uenige i. Muligens er vi nordmenn mer avhenige av at alle skal være enige om alt enn andre folkeslag, noe som har sine fordeler i enkelte kontekster, men nedrakking på andre perspektiver enn sitt eget er ikke et av dem. Nyt nå endelig spillet 300% om du liker det og godta at smak er forskjellig.

Kunne ikke vært mer enig, men dette fenomenet er ikke noe unikt for Norge. Det er nok heller noe vi har importert fra internett kulturen i det store utland.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Relativt sjelden at jeg går inn på artikler som er skrevet på nynorsk. Håper dere får betalt for dette.

Uansett.. Tiny Tina er et ekstremt bra eksempel på at de kan lage gode spill selv om de floppet det forrige.

Elsket Borderlands 1/2, ingen storfan av 3 - men spilte det gjennom uansett.

Tiny Tina får lett 9/10 av meg.
Ekstremt gode karakterer, sinnsykt gode questlinjer (SPESIELT sidequests), og overall generelt sett typisk god Borderlands-humor med mange pop-kultur referanser.

6/10 synes jeg selv er veldig snodig.
 

Lenke til kommentar

Jeg syns Tiny Tina var lyspunktet i Borderlands 3 jeg. Det spillet ble litt repetivt mot slutten, men Tiny Tina var alltid morsom. Det mest interessante med denne anmeldelsen er at anmelder skriver følgende "Ved sidan av Borderlands-spela finn vi perler som Duke Nukem Forever[...]". Jeg trodde et øyeblikk at det var ironi, for da det spillet ble sluppet var det ikke så mange av de anmeldelsene jeg leste som var så positive til spillet. Jeg har gradvis fulgt mindre med i spilljournalistikken, men har Duke Nukem Forever i ettertid fått et bedre omdømme? Betyr det at det er verdt å spille? Jeg har det liggende på Steam, så kanskje...

Lenke til kommentar

Duke Nukem Forever ja.. Det er et spill jeg aldri trodde skulle lese om å bli sidestillet med TTW, og hadde ikke kommet på det selv engang. Var en del blest om det når det først kom ut og kjøpte til PS3 når kom over til en billig penge, men så leste jeg jo hvor dårlig det egentlig var. Gadd da ikke å bruke tid på det og tror faktisk ligger et ellet annet sted fortsatt i original forpakningen...😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Myst skrev (På 7.4.2022 den 21.39):

Duke Nukem Forever ja.. Det er et spill jeg aldri trodde skulle lese om å bli sidestillet med TTW, og hadde ikke kommet på det selv engang. Var en del blest om det når det først kom ut og kjøpte til PS3 når kom over til en billig penge, men så leste jeg jo hvor dårlig det egentlig var. Gadd da ikke å bruke tid på det og tror faktisk ligger et ellet annet sted fortsatt i original forpakningen...😆

Så om det har fått rehabilitetert omdømmet sitt siden slippdato så er det ikke bare jeg som ikke har fått med meg dette, altså. En trøst, det da :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bra anmeldelse. Har spilt gjennom spillet to ganger med to andre kompiser, og vi er alle samstemte her. Spillet lever ikke opp til de tidligere spillene (BL 1-3). Skuffende at de pusher ut DLC 25 dager etter release, helt tydelig at de bare har gjemt det unna for å selge mer. Skuffende at de ikke har True vault hunter mode. Skuffende at det ikke er slot machines. Alt for mye Tiny Tina, noe som gjør at det blir en overdose at "humor". Ekstremt vilt at man ikke kan trykke seg gjennom dialog enda, for etter å ha spilt gjennom en gang er det frusterende å måtte høre 2-5 minutter med dialog om og om igjen når man spiller på nytt. Plagdes også en del med online spilling, selv 2-3 uker etter spillet hadde vært ute.

Chaos dungeon var forøvrig et ganske tøft tilskudd, men det hjelper ikke til at mitt helhetsinntrykk blir veldig mye bedre. Personlig liker jeg heller ikke at alt handler om magi, istedenfor tidligere spills evner, men det er mest sannsynlig bare en smakssak :)

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...