Spillredaksjonen 109 Report post Posted March 30 Hackere stakk av med milliarder fra NFT-spill Blokkjeden bak spillet Axie Infinity ble ranet. Les hele saken på Gamer.no» Quote Share this post Link to post
fjs 439 Report post Posted March 30 Jeg har ikke lest artikkelen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg kan derimot redigere overskriften for dere: "Utviklere/eiere av NFT spill stakk av med milliarder av kroner, skylder på hackere" 5 Quote Share this post Link to post
SLO7H 50 Report post Posted March 30 fjs skrev: Jeg har ikke lest artikkelen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg kan derimot redigere overskriften for dere: "Utviklere/eiere av NFT spill stakk av med milliarder av kroner, skylder på hackere" Det er ikke umulig det heller nei. Quote Share this post Link to post
Vegard# 948 Report post Posted March 30 Vanskelig å ta blockchain og NFT seriøst når det er florerer av slike historier 2 Quote Share this post Link to post
Radford 271 Report post Posted March 30 fjs skrev (9 timer siden): Jeg har ikke lest artikkelen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg kan derimot redigere overskriften for dere: "Utviklere/eiere av NFT spill stakk av med milliarder av kroner, skylder på hackere" Haha, godt sagt! 1 Quote Share this post Link to post
SkyMarshall Arts 842 Report post Posted March 30 Nice. Synd å si, men her håper jeg NAV er neste stoppested for dem alle Quote Share this post Link to post
magne.moe 507 Report post Posted March 30 fjs skrev (18 timer siden): Jeg har ikke lest artikkelen, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg kan derimot redigere overskriften for dere: "Utviklere/eiere av NFT spill stakk av med milliarder av kroner, skylder på hackere" Jup. det er kalt en rug pull pull og er temmelig standard med NFT. NFT er den nye prinsen fra Nigeria. 2 typer som er interessert, svindler og sauer siste vanligvis tror de er svindlere. Quote Share this post Link to post