Spillredaksjonen 91 Report post Posted March 28 Halo har satt seerrekord for Paramount+ TV-serien er strømmetjenestens hittil største lansering. Les hele saken på Gamer.no» Quote Share this post Link to post
Megaoctane 902 Report post Posted March 28 kjipt at den ikke sendes i 4K med Dolby Vision og Dolby Atmos her i Norge. Quote Share this post Link to post
bubba477 949 Report post Posted March 28 Denne likte jeg ikke. Historien er totalt forandret. 3 Quote Share this post Link to post
kewell79 151 Report post Posted March 28 Megaoctane skrev: kjipt at den ikke sendes i 4K med Dolby Vision og Dolby Atmos her i Norge. Jeg har Paramount+ US og ingen 4k DV og atmos her. Ep1 er faktisk sjokkerende nok i kun stereo. Nyeste jackass forever filmen er feks i 4k og 5.1 lyd 1 Quote Share this post Link to post
ism_InnleggNO 5143 Report post Posted March 28 Det sier litt om hvor få seere Paramount+ har når Halo alene fører til rekord… 3 Quote Share this post Link to post
Gromle 429 Report post Posted March 28 kewell79 skrev: Megaoctane skrev: kjipt at den ikke sendes i 4K med Dolby Vision og Dolby Atmos her i Norge. Jeg har Paramount+ US og ingen 4k DV og atmos her. Ep1 er faktisk sjokkerende nok i kun stereo. Nyeste jackass forever filmen er feks i 4k og 5.1 lyd Seriøst? Kun stereo?! Quote Share this post Link to post
Gunfreak 14735 Report post Posted March 28 Paramount+ er evil. Stjeler serier, fucker opp shit. Det er allerede for mange strømme saker. 2 Quote Share this post Link to post
aidskake 99 Report post Posted March 28 (edited) 1 hour ago, Gromle said: 8 hours ago, kewell79 said: Seriøst? Kun stereo?! Nei, dette stemmer ikke. Den er sendt i både 4k, HDR og med Atmos, men hvilke regioner / land som har hva tør jeg ikke svare på. Når det er sagt, så er jeg veldig fornøyd at de kun har basert serien på universet, og ikke en blåkopi av historien. Man klarer aldri leve opp til kildematerialet uansett, så å gå denne veien ser jeg bare på som positivt (uten at jeg har sett første episode selv enda) Edited March 28 by aidskake 1 Quote Share this post Link to post
kewell79 151 Report post Posted March 28 Gromle skrev: kewell79 skrev: Megaoctane skrev: kjipt at den ikke sendes i 4K med Dolby Vision og Dolby Atmos her i Norge. Jeg har Paramount+ US og ingen 4k DV og atmos her. Ep1 er faktisk sjokkerende nok i kun stereo. Nyeste jackass forever filmen er feks i 4k og 5.1 lyd Seriøst? Kun stereo?! Ja. Ingen Dolby atmos eller 5.1 når jeg sjekker lydspor . Ser ut som 4k , men ser ingen 4k HDR merking som det gjør på andre serier/filmer Quote Share this post Link to post
aidskake 99 Report post Posted March 28 (edited) 1 hour ago, kewell79 said: 4 hours ago, Gromle said: Ja. Ingen Dolby atmos eller 5.1 når jeg sjekker lydspor . Ser ut som 4k , men ser ingen 4k HDR merking som det gjør på andre serier/filmer Ikke for å promotere "alternativer", men det som er rippet fra P+ og lagt ut på nettet, er både 4k, HDR og Atmos. Det kan jeg bekrefte selv etter å ha sett episoden. Dette må jo være tatt fra en plass, så det er i hvert fall noen som får bedre kvalitet enn det du har.. Edited March 28 by aidskake Quote Share this post Link to post
Megaoctane 902 Report post Posted March 29 (edited) Jepp, jeg har lastet ned episode 1 med 2160p, Dolby Vision og Dolby Atmos. Har betalt for P+, og ingen skrupler med å laste ned en bedre versjon. Det var enorm kvalitetsforskjell på lyd og bilde. Edited March 29 by Megaoctane Quote Share this post Link to post
kewell79 151 Report post Posted March 29 (edited) Ja. Fant feilen Hadde en utgått "limited plan" på paramount+ US Var vist bare utvalgte filmer og serier som viste 4k og atmos. La inn premium og boom - 4k HDR og Dolby Atmos På NVIDIA shield... Ironisk nok er det ikke støtte på noe av det på Xbox enda Edited March 29 by kewell79 Quote Share this post Link to post
Serpentbane 5991 Report post Posted March 29 Gunfreak skrev (På 28.3.2022 den 19.27): Paramount+ er evil. Stjeler serier, fucker opp shit. Det er allerede for mange strømme saker. Av de som finnes er det vel Apple som strengt tatt ikke hadde behøvet å starte egen tjeneste, ut fra dine preferanser og basert på hva selskapene har holdt på med til nå... Quote Share this post Link to post
kewell79 151 Report post Posted March 29 Gunfreak skrev (På 3/28/2022 den 19.27): Paramount+ er evil. Stjeler serier, fucker opp shit. Det er allerede for mange strømme saker. Hvilken serier stjeles? Quote Share this post Link to post
Gunfreak 14735 Report post Posted March 29 8 minutes ago, kewell79 said: Hvilken serier stjeles? Discovery ble dratt vekk fra Netflix i Europa rett før en ny sesong kom ut. Jeg ser ikke på serien, men er kjipt for de som følger med på den. Quote Share this post Link to post