Gå til innhold

Halo har satt seerrekord for Paramount+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
1 hour ago, Gromle said:
8 hours ago, kewell79 said:

 

Seriøst? Kun stereo?!

Nei, dette stemmer ikke. Den er sendt i både 4k, HDR og med Atmos, men hvilke regioner / land som har hva tør jeg ikke svare på.

Når det er sagt, så er jeg veldig fornøyd at de kun har basert serien på universet, og ikke en blåkopi av historien. Man klarer aldri leve opp til kildematerialet uansett, så å gå denne veien ser jeg bare på som positivt (uten at jeg har sett første episode selv enda)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gromle skrev:
kewell79 skrev:
Megaoctane skrev:

kjipt at den ikke sendes i 4K med Dolby Vision og Dolby Atmos her i Norge.

Jeg har Paramount+ US og ingen 4k DV og atmos her. Ep1 er faktisk sjokkerende nok i kun stereo. Nyeste jackass forever filmen er feks i 4k og 5.1 lyd
Seriøst? Kun stereo?!
Ja. Ingen Dolby atmos eller 5.1 når jeg sjekker lydspor . Ser ut som 4k , men ser ingen 4k HDR merking som det gjør på andre serier/filmer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
1 hour ago, kewell79 said:
4 hours ago, Gromle said:

 

Ja. Ingen Dolby atmos eller 5.1 når jeg sjekker lydspor . Ser ut som 4k , men ser ingen 4k HDR merking som det gjør på andre serier/filmer

Ikke for å promotere "alternativer", men det som er rippet fra P+ og lagt ut på nettet, er både 4k, HDR og Atmos. Det kan jeg bekrefte selv etter å ha sett episoden. Dette må jo være tatt fra en plass, så det er i hvert fall noen som får bedre kvalitet enn det du har..

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Ja. Fant feilen

Hadde en utgått  "limited plan" på paramount+ US 

Var vist bare utvalgte filmer og serier som viste 4k og atmos. 

La inn premium og boom - 4k HDR og Dolby Atmos 

På NVIDIA shield... Ironisk nok er det ikke støtte på noe av det på  Xbox enda 

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...