Gå til innhold

Gran Turismo 7 gjør endringer etter massiv kritikk fra spillere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker på ingen måte som om de gjør massive endringer.

Det de gjør er å legge til innhold de allerede hadde nevnt tidligere, slik som å selge biler.

Når dem kom med denne oppdateringen som folk ble så sinte på så var jo beskjeden klar:

"We will in time let you know the update plans for additional content, additional race events and additional features that will constructively resolve this.

It pains me that I can’t explain the details regarding this at this moment, but we plan on continuing to revise GT7 so that as many players as possible can enjoy the game.

We would really appreciate it if everyone could watch over the growth of Gran Turismo 7 from a somewhat longer term point of view."

Lenke til kommentar

Nice. Har nett kjøpt meg nytt ratt g29 til ps5 min. Gikk fra trustmaster t80 Ferrari Edition til G29 så dette skal bli gøy å teste nå i kveld. Har ikke prøvd g29 før og heller ingen andre med skikkelig force back så dette blir gøy vil eg tro😀

Lenke til kommentar
Knetten82x skrev:

Nice. Har nett kjøpt meg nytt ratt g29 til ps5 min. Gikk fra trustmaster t80 Ferrari Edition til G29 så dette skal bli gøy å teste nå i kveld. Har ikke prøvd g29 før og heller ingen andre med skikkelig force back så dette blir gøy vil eg tro😀

Har playseat evolusjon acerra (Eller noe sånt navn) så dette skal bli heftig😀 P.S Fikk ikke til å redigere svaret mitt.
Lenke til kommentar
Iki skrev:

Virker på ingen måte som om de gjør massive endringer.

Det de gjør er å legge til innhold de allerede hadde nevnt tidligere, slik som å selge biler.

Når dem kom med denne oppdateringen som folk ble så sinte på så var jo beskjeden klar:

"We will in time let you know the update plans for additional content, additional race events and additional features that will constructively resolve this.

It pains me that I can’t explain the details regarding this at this moment, but we plan on continuing to revise GT7 so that as many players as possible can enjoy the game.

We would really appreciate it if everyone could watch over the growth of Gran Turismo 7 from a somewhat longer term point of view."

🤦‍♂️ Prøver du å legge opp til usaklige debatter?
Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (2 minutter siden):
Knetten82x skrev (3 minutter siden):

Nice. Har nett kjøpt meg nytt ratt g29 til ps5 min. Gikk fra trustmaster t80 Ferrari Edition til G29 så dette skal bli gøy å teste nå i kveld. Har ikke prøvd g29 før og heller ingen andre med skikkelig force back så dette blir gøy vil eg tro😀

Har playseat evolusjon acerra (Eller noe sånt navn) så dette skal bli heftig😀 P.S Fikk ikke til å redigere svaret mitt.

Høres ut som du kan komme til å ha det mye gøy fremover ja! Vi har fått en ganske god og aktiv simrigg tråd på forumet her som du er velkommen til å delta i om du vil dele, har spørsmål eller ønsker inspirasjon rundt sim rigger :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Knetten82x skrev (1 time siden):
Iki skrev (18 timer siden):

Virker på ingen måte som om de gjør massive endringer.

Det de gjør er å legge til innhold de allerede hadde nevnt tidligere, slik som å selge biler.

Når dem kom med denne oppdateringen som folk ble så sinte på så var jo beskjeden klar:

"We will in time let you know the update plans for additional content, additional race events and additional features that will constructively resolve this.

It pains me that I can’t explain the details regarding this at this moment, but we plan on continuing to revise GT7 so that as many players as possible can enjoy the game.

We would really appreciate it if everyone could watch over the growth of Gran Turismo 7 from a somewhat longer term point of view."

Vis sitat  

🤦‍♂️ Prøver du å legge opp til usaklige debatter?

Nei.

Jeg prøver bare å få folk til å følge litt med.

Lenke til kommentar
Evil-Duck skrev:
Knetten82x skrev (2 minutter siden):
Knetten82x skrev (3 minutter siden):

Nice. Har nett kjøpt meg nytt ratt g29 til ps5 min. Gikk fra trustmaster t80 Ferrari Edition til G29 så dette skal bli gøy å teste nå i kveld. Har ikke prøvd g29 før og heller ingen andre med skikkelig force back så dette blir gøy vil eg tro😀

Har playseat evolusjon acerra (Eller noe sånt navn) så dette skal bli heftig😀 P.S Fikk ikke til å redigere svaret mitt.

Høres ut som du kan komme til å ha det mye gøy fremover ja! Vi har fått en ganske god og aktiv simrigg tråd på forumet her som du er velkommen til å delta i om du vil dele, har spørsmål eller ønsker inspirasjon rundt sim rigger :)

 

Tusen takk. Skal melde meg inn der.🙂
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...