Gå til innhold

Åpent kjøp hos Elkjøp


Anbefalte innlegg

Er er noen her som har blitt nektet bruk av åpent kjøp, fordi man har benyttet det for mange ganger?

Har vært på jakt etter laptop. Benyttet meg tidligere denne mnd av åpent kjøp og fikk pengene igjen for en pc, da jeg ikke var fornøyd. Kjøpte en annen,  som jeg heller ikke er fornøyd med (oppgitt batteristørrelse stemmer ikke),  så jeg har tenkt å levere inn den også. Men jeg tenker litt på om det er innafor å benytte angretten 2 ganger med så kort tid i mellom?

Endret av muummi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
muummi skrev (På 24.3.2022 den 11.46):

Er er noen her som har blitt nektet bruk av åpent kjøp, fordi man har benyttet det for mange ganger?

Har vært på jakt etter laptop. Benyttet meg tidligere denne mnd av åpent kjøp og fikk pengene igjen for en pc, da jeg ikke var fornøyd. Kjøpte en annen,  som jeg heller ikke er fornøyd med (oppgitt batteristørrelse stemmer ikke),  så jeg har tenkt å levere inn den også. Men jeg tenker litt på om det er innafor å benytte angretten 2 ganger med så kort tid i mellom?

Åpent kjøp har ingenting med angreretten å gjøre. Angreretten er lovpålagt. Åpent kjøp er noe Elkjøp tilbyr av egen fri vilje (og som de av og til slutter å tilby når de føler for det).

Det har vært flere mediesaker på slike folk (de som er dumme nok til å både gjøre dette og så klage til journalister når de til slutt blir permabannet). Hadde du gjort et minimum av Googling så hadde du sett at de forsøkene du nevner ikke er i nærheten av problematisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...