Gå til innhold

Kontakte bedrift når søknader vurderes fortløpende


Gjest fd163...3aa

Anbefalte innlegg

Gjest fd163...3aa

Hei

Skal til sommeren/høsten flytte til ny by med samboeren da hun skal studere der. Er da på jakt etter ny jobb og har søkt på ett der. Er derimot en som jeg har søkt på som skiller seg ut og virker ganske interessant. Men på annonsa står det at søknader vurderes fortløpende. Har jo da litt lyst og ringe høre hvordan dem ligger an i ansettelsprosessen. Men da jeg ikke har noen frist og gå ut ifra, hvor lenge tenker dere jeg burde vente med og ta en telefon til bedriften og høre hvordan dem ligger an og slik? Vil jo ikke virke påtrengende og masete.. Er kun 1 uke siden jeg sendte inn søknad og da :)

håper på gode innnspill!

Anonymous poster hash: fd163...3aa

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Trezz skrev (19 timer siden):

Jeg pleier å ringe etter 10 virkedager. Hvis dem ikke har et svar til deg da så kan du kontakte på E-post noen dager senere. Men pleier ikke å ringe noe mer etter det. Da kan man fort virke masete spørr du meg.

Lykke til med jobbsøkingen

når de ansetter forløpende så er det nok og forvente om rette kandidaten kommer så ansetter de før det går 10 dager, brenner det nok på dass så kan man onborde folk på dagen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...