Gå til innhold

Gran Turismo 7 er nede for telling etter et problem med spillets nyeste oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sett ett par timer gameplay av dette spillet på twitch og syns allerede penge belønningene var ganske trasige. Hvis de nu nerfer hvor mye man får utbetalt så vil det gjøre spillet til ett uutholdelig grindespill.

Syns anmeldelser av spillet burde oppdateres for å reflektere spillet i dens nåværende status. Når spillet er bygd rundt at man må grinde seg i hjel fordi utviklerne ønsker at man skal helst bruke penger hos dem da føler jeg spillet ikke fortjener mer enn maks 7/10, ikke 10/10.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Mala skrev (1 time siden):

Dette her er helt latterlig. Håper de får noe grønnjævlig med tyn for dette.

Timingen er noe misstenkelig... Alle anmeldelser er ute og priser spillet som Jesu gjenkomst, deretter innfører de endringer som gjør det effektivt umulig å grinde seg til de dyreste/beste bilene i spillet og samtidig tar seg i bruk med velkjente FOMO teknikker med veldig dyre biler du bare kan kjøpe i en viss periode før de forsvinner, som pusher deg til å kjøpe credits med ekte penger. Textbook microtransaction push som en vanligvis ser på F2P spill, men jeg mener jo så vitterlig at jeg betalte 800 kroner for dette spillet... Håper dette blir en god smell på ryktet til Sony å at det backtracker kraftig etter denne fadesen.

Endret av Evil-Duck
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Coffey skrev:

Det er helt latterlig at 2 player splitscreen også er utilgjengelig når serverene er nede. Hvordan gir DET mening? Jeg hadde en kompis på besøk i går kveld som jeg ville kjøre litt mot, men neida, det gikk jo ikke an.

Snakk om latterlig design. Spill var på mange måter bedre før.
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
On 3/18/2022 at 4:16 PM, Evil-Duck said:

Timingen er noe misstenkelig... Alle anmeldelser er ute og priser spillet som Jesu gjenkomst, deretter innfører de endringer som gjør det effektivt umulig å grinde seg til de dyreste/beste bilene i spillet og samtidig tar seg i bruk med velkjente FOMO teknikker med veldig dyre biler du bare kan kjøpe i en viss periode før de forsvinner, som pusher deg til å kjøpe credits med ekte penger. Textbook microtransaction push som en vanligvis ser på F2P spill, men jeg mener jo så vitterlig at jeg betalte 800 kroner for dette spillet... Håper dette blir en god smell på ryktet til Sony å at det backtracker kraftig etter denne fadesen.

1226479018_FOGXC4pXEAETgbtcopy.jpg.98e8cc7a125d7191d527ad711ab7fd20.jpg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...