Gå til innhold

Viaplay - Formel 1


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg lurer på om det er noen Viaplay brukere her som ser på Formel 1.

Jeg er Nederlandsk og leste Viaplay skal levere Formel 1 i Nederland også, det er supert. Men…

Fordeler for å ta Viaplay i Nederland er prisen. En hundre lap per månden istedet for over 300, og al andre nonsense på Viaplay er jeg ikke interessert i. Det er bare ett problem, det er 1080p/50fps i Nederland. Akkurat som F1TV Pro. Ikke noe interessant å skifte da.

Store fordelen å ta Viaplay i Norge er kvaliteten. Jeg leste det sendes ut i 2160p/50fps. Men nå lurer jeg på, er det flere lydspor på strømmen? Uttenfor Norsk, er det svensk eller engelsk? Og nå lurer jeg naturligvis på om det Nederlandske lydspor, som NENT, eieren av Viaplay har tilgjenglig er også mulig å velge på strømmen eller på Viaplay Sport UHD gjennom parabol.

Kan noen brukere som har det sjekke det for meg i ankommende race om +/- 10 dager?

tusen takk! 😎

 

p.s. beklager for alle språkfeil 😅

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 hours ago, Kjell Olaf Winther said:

Ikke noe problem å bytte språk fra norsk til svensk, dansk, på parabol. Formel 1 har vært sendt i Dolby Digital EX 5.1 i mange år, på UHD kanalen, som også er tilgjengelig på Allente boksen og Altibox fiber.

Lydmiksen er litt forskjellig fra løp til løp, bane til bane. 

Har du mulighet å sjekke om Nederlandsk nå er med neste løp? 😇

Lenke til kommentar
On 3/10/2022 at 1:09 PM, Kjell Olaf Winther said:

Nå, på Vsport+, fra Bahrain, bare norsk lyd på parabol. Men mener å huske at det bare er på UHD kanalen at man kan ha flere lydspor.

Stemmer, ofte bare på løp utsendinger er det flere spor.

Denne helgen første løp! Endelig! 🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...