Gå til innhold

DnB Reklamere på vare fra Ebay


Anbefalte innlegg

Hallo,

Jeg har kjøpt en vare på Ebay fra en Irsk Selger. Varen har blitt betalt for med moms og frakt til Norge. Selger har klart å sende pakken til en addresse i tyskland.  

Lurte bare på om noen har erfaring med å bruke DnB reklamasjon for noe sånt..? Hva gjør man..?

Jeg har kontaktet ebay og min case er fortsatt på "pending" status. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Khan skrev (21 minutter siden):

Hallo,

Jeg har kjøpt en vare på Ebay fra en Irsk Selger. Varen har blitt betalt for med moms og frakt til Norge. Selger har klart å sende pakken til en addresse i tyskland.  

Lurte bare på om noen har erfaring med å bruke DnB reklamasjon for noe sånt..? Hva gjør man..?

Jeg har kontaktet ebay og min case er fortsatt på "pending" status. 

Om du har oppgitt riktig adresse så regner jeg med eBay ordner opp, men det beste er å bruke Paypal og heller linke DNB kortet opp mot det, da er du dobbel sikret om det er kredittkort, med debit kort (vanlig visa) er det ikke så lett å få DNB eller andre til å ordne opp.

Lenke til kommentar
19 minutes ago, Dragonlove said:

Om du har oppgitt riktig adresse så regner jeg med eBay ordner opp, men det beste er å bruke Paypal og heller linke DNB kortet opp mot det, da er du dobbel sikret om det er kredittkort, med debit kort (vanlig visa) er det ikke så lett å få DNB eller andre til å ordne opp.

Jeg mener å ha lest at reklamasjon mot banken ikke fungerer når man betaler via annen betalingstjeneste, feks vipps eller Paypal?

Lenke til kommentar
9 hours ago, Mechablast said:

Kjøpte noe engang som aldri ble sendt, fikk pengene tilbake fra ebay etter de gjentatte ganger hadde forsøkt å kontakte selger

Har du prøvd å kontakte selger og få sendt ny vare?

Det var en bud runde på en vare. Tok rundt euro 166 med frakt og moms. Selger har ikke en ny vare.. og gir en tracking nummer som sier at pakken har blitt levert i Tyskland😕

 

Lenke til kommentar
9 hours ago, Axefjord said:

Jeg mener å ha lest at reklamasjon mot banken ikke fungerer når man betaler via annen betalingstjeneste, feks vipps eller Paypal?

Betalte med MasterCard så jeg kommer meg gjennom tenker jeg 😉

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...