Gå til innhold

slå av bing sikkert søk


Anbefalte innlegg

Uten min medvirkning er Bing sikkert søk satt til moderat.

Det skal kunne slås av ved å gå til Bing.com, innstillinger, mer og deretter velge AV.

Dette virker ikke, finner ingen steder hvor jeg kan endre fra moderat til av.

Hvordan blir jeg kvitt dette filteret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

Jeg har installert chrome, men det er allikvel ergerlig ikke å kunne bruke Edge/Bing. Jeg er logget inn på min Microsoft-konto, går til bing.com, innstillinger, mer.

Nå har jeg brukt en halvtime igjen, det går bare i ring, men den boksen hvor jeg kan endre sikkert søk fra moderat til av, finnes ikke.

 

Lenke til kommentar
karekbo skrev (På 6.3.2022 den 11.15):

790474359_Sikkertsk.PNG.df9646d52dca291ad43fd0c22cfb76b4.PNG

Slik ser det ut, ingen boks for "sterkt", "moderat" eller "av" her. Jeg har gjort samme prosedyre for en av mine andre PCer, der finnes avkrysningsboksene.

 

Hva er fødselsåret satt til på den kontoen du er logget inn med?
Det virker som Bing mener du er et barn, og derfor tvinger strengt sikkert søk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

sk0yern, fødselsåret er satt til et år som viser at jeg ikke bare er voksen, men gammel. Nå har jeg forsøkt chrome også, jammen er sikkert søk slått på der også. Der er det lett å slå av, tilsynelatende. Hvis jeg imidlertid søker en "forbudt" side, slås det på igjen. Det er altså visse sider jeg ikke kommer inn på! Det opplyses nederst på skjermen hvilken del av landet jeg befinner meg i, på en måte som impliserer at min lokalisasjon er årsaken til blokkeringen, altså samme begrunnelse som i Bing. Kan virkelig kommunale eller fylkeskommunale myndigheter bestemme hvilke sider jeg får besøke? Denne blokkeringen er ny, den ble slått på en gang i mars 2020, og det er altså umulig å slå den av, og det gjelder alle nettlesere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...