Gå til innhold

10 kjappe tips til deg som er rasande på Elden Ring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ghost pirate LeChuck skrev (18 minutter siden):

Hvor er IKI som sikkert vil si at dette er egentlig veldig lett, bare å gå inn som  nærmest  level 20 uten utstyr å ta Godrick på første forsøk?

Det virker som om de fleste spiller dette, returnal, og alt sånt på en annen måte enn meg.

Jeg bruker 10-20 minutter i kampene kun på å unngå angrep, uten å angripe selv.

Da lærer jeg meg hva fiendene kan gjøre, og dermed blir det ganske lett.

Lenke til kommentar
Spoiler

Kan gi et lite hint om at det kan være lurt å ta turen over broa sørover fra der man starter (et stykke øst først). Jeg dro dit først nå etter å ha spilt en god stund og tatt en del valgfrie "vanskelige" bosser osv. Dette området er også helt valgfritt; men det er enkelte (og noen også permanente) ressurser der som kan være veldig nyttige.

Nevner det mest fordi det hadde gjort det relativt mye enklere for meg om jeg hadde tatt turen dit tidligere.

 

Lenke til kommentar

Jeg har personlig fått mye hjelp av YouTube-tutorials. Det er mange gode guider der ute som du kan begynne med veldig tidlig. Jeg spiller som Astrologer, og uten de grepene jeg har tatt gjennom tutorials – hvor jeg har funnet både bedre våpen, økt antall flasks, Spirit Ashes osv. – så hadde jeg slitt noe enormt. Spillet er fortsatt vanskelig, men det har blitt litt lettere å ikke bli one-hitta konstant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...