Gå til innhold

Russlands invasjon av Ukraina [Ny tråd, les førstepost]


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, Svein M said:

En stor skandale om dette skulle stemme. Men er der beviser eller er det bare basert på ukjente kilder.

 

Ikke vet jeg hvordan NYT skulle kunne bevise det, når FSB antagelig har forsøkt og feilet, men noen stor skandale ville det ikke vært i min oppfatning. Det er som å forsøke å drepe Goebbels, og så dreper du Eichman i stedet.

  • Liker 8
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Svein M skrev (14 minutter siden):

En stor skandale om dette skulle stemme. Men er der beviser eller er det bare basert på ukjente kilder.

Hvor stor skandale er det egentlig? Sammenliknet med den esken med gulltenner, bare for å ta et annet ferskt eksempel..

Eller hva med han Ukrainske forretningsmannen som ble drept med et kryssermissil i soverommet? https://www.nrk.no/nyheter/ukrainsk-forretningsmann-doydde-i-angrep-1.16053545

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Litt vel spesiellt å stå helt åpent med ett kamera å filme at det kommer en stridsvogn når alle med våpen ligger i dekning ja..
Selv om det ser relativt proft ut, så er det ganske få som faktisk kan skyte der, de går forran hverandre slik at de et er en risiko for at skudd kan treffe hverandre. Jeg er ikke veldig imponert over manøveren i det minste.
 

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gibblay skrev (21 minutter siden):

Var mn første tanke også. Mangler fargebånd også alle involverte. 

Ingen bånd eller AT-våpen synlig. To kameraer som dekker det, åpent og synlig.

Jeg kan holde muligheten helt åpen for at dette er en russisk overgivelse som er avtalt på forhånd med kriterier. Ref hvitt flagg på vogna, og vi vet ukrainerne har satt opp en «hotline» for dette.

Vi får se om noen får geolokalisert videoen.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...