Gå til innhold

Anmeldelse: Lost Ark


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Griffinz skrev:

Klikk på bakken for å gå, eller hold inne en knapp så løper figuren etter pila = uspillbart nissespill.

Dette er da standard controlls for Arpg`s. Helt siden iværtfall Diablo å atpåtil Path of Exile har samme controlls. Tenker meg om så har WoW samme controlls de også. Ubart nisseproblem du kommer med. Kanskje ikke Arpg`s er for deg da.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Thalboo skrev:
Griffinz skrev:

Klikk på bakken for å gå, eller hold inne en knapp så løper figuren etter pila = uspillbart nissespill.

Dette er da standard controlls for Arpg`s. Helt siden iværtfall Diablo å atpåtil Path of Exile har samme controlls. Tenker meg om så har WoW samme controlls de også. Ubart nisseproblem du kommer med. Kanskje ikke Arpg`s er for deg da.
Jeg er enig med deg, men hvordan kan du si at WoW er likt? WoW bruker da WASD til å bevege seg rundt
Lenke til kommentar
Thalboo skrev:
Griffinz skrev:

Klikk på bakken for å gå, eller hold inne en knapp så løper figuren etter pila = uspillbart nissespill.

Dette er da standard controlls for Arpg`s. Helt siden iværtfall Diablo å atpåtil Path of Exile har samme controlls. Tenker meg om så har WoW samme controlls de også. Ubart nisseproblem du kommer med. Kanskje ikke Arpg`s er for deg da.
Jeg går med "w" i Path of exile. Det sparer hendene for en gammel gamer betraktelig. Jeg "mister" en knapp som kan dobles som både gåing og f.eks steelskin, men det er verdt prisen. Musepekeren bestemmer hvor jeg går, men å holde "w" er mye bedre i lengden en å tviholde på musen. Å kalle det ett uspillbart nissespill er noe useriøst, men å avskrive kritikk med elitisme er heller ikke veldig nyttig.
Lenke til kommentar
BeThomas skrev:
Thalboo skrev:
Griffinz skrev:

Klikk på bakken for å gå, eller hold inne en knapp så løper figuren etter pila = uspillbart nissespill.

Dette er da standard controlls for Arpg`s. Helt siden iværtfall Diablo å atpåtil Path of Exile har samme controlls. Tenker meg om så har WoW samme controlls de også. Ubart nisseproblem du kommer med. Kanskje ikke Arpg`s er for deg da.
Jeg går med "w" i Path of exile. Det sparer hendene for en gammel gamer betraktelig. Jeg "mister" en knapp som kan dobles som både gåing og f.eks steelskin, men det er verdt prisen. Musepekeren bestemmer hvor jeg går, men å holde "w" er mye bedre i lengden en å tviholde på musen. Å kalle det ett uspillbart nissespill er noe useriøst, men å avskrive kritikk med elitisme er heller ikke veldig nyttig.
Eller så kan du trykke på "t" og karakteren går slik du ønsker...
Lenke til kommentar
ROFLOCOPT3R skrev:
Thalboo skrev:
Griffinz skrev:

Klikk på bakken for å gå, eller hold inne en knapp så løper figuren etter pila = uspillbart nissespill.

Dette er da standard controlls for Arpg`s. Helt siden iværtfall Diablo å atpåtil Path of Exile har samme controlls. Tenker meg om så har WoW samme controlls de også. Ubart nisseproblem du kommer med. Kanskje ikke Arpg`s er for deg da.
Jeg er enig med deg, men hvordan kan du si at WoW er likt? WoW bruker da WASD til å bevege seg rundt
WoW å WASD stemmer, men du kan fremdeles klikke å trykke med musepil dit du skal på skjermen, det er et basic å godt system som wow fikk til ekstra godt akkurat med WASD. WASD hos WoW blir nesten en forlengelse av akkurat "holdbuttonmove/point to move" Men tar poenget ditt, å ser at det kanskje bare er meg som ser likheter sånnsett. Er jo bare å holde inn knapp du selv ønsker å bruke så har du WASD på musa så mye du vil.
Lenke til kommentar
BeThomas skrev:
Thalboo skrev:
Griffinz skrev:

Klikk på bakken for å gå, eller hold inne en knapp så løper figuren etter pila = uspillbart nissespill.

Dette er da standard controlls for Arpg`s. Helt siden iværtfall Diablo å atpåtil Path of Exile har samme controlls. Tenker meg om så har WoW samme controlls de også. Ubart nisseproblem du kommer med. Kanskje ikke Arpg`s er for deg da.
Jeg går med "w" i Path of exile. Det sparer hendene for en gammel gamer betraktelig. Jeg "mister" en knapp som kan dobles som både gåing og f.eks steelskin, men det er verdt prisen. Musepekeren bestemmer hvor jeg går, men å holde "w" er mye bedre i lengden en å tviholde på musen. Å kalle det ett uspillbart nissespill er noe useriøst, men å avskrive kritikk med elitisme er heller ikke veldig nyttig.
Ingen Elitisme fra min sin side, just a fact etter 30 år med gaming, det er fakta at stortsett alt av Arpgs styres på samme grunnlag, hold to walk or pointclick&walk ( om man ikke bruker stikke ). Forøvrig hadde henn ingen som helst konstruktiv kritikk, annet en at styresystemet (som har vært på plass i alle år) suger balle å spille suger pga det.
Lenke til kommentar

Du kan spille med Xbox kontroller og 😎

Jeg byttet til EU West, veldig behagelig når alt bare virker og ingen kø. Litt kjipt å «miste» 50 timer, men om en spiller dette et par år er det en dråpe. 
 

PowerPass er genialt, alts til Max level med utstyr. 

Endret av thorsan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...