Gå til innhold

Her er åpningstidene for Elden Ring


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Space Core said:

Nei, PC spillere slipper ikke til 23:00 her i Norge (med mindre bildet i artikkelen har en feil). Vi i Norge tilhører tidssonen CET (Central European Time), og som vi kan se på bildet slipper PC spillere til 12:00 AM CET. Det tilsvarer kl. 00:00 natt til fredag.

Selvfølgelig helt riktig. 
Her har jeg blingset, men har rettet opp i artikkelen nå. 

Tusen takk! :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon skrev:
rujo79 skrev:

Tipper vi i Norge kan spille det fra klokken 13:00 torsdag da, på Xbox og endrer region til New Zealand. Det har jeg gjort med mange spill ;)

Det hjelper å skifte region. Spillet må være kjøpt fra NZ playstation store og PS valuta må også være fra NZ. Noen omgår dette med psn gavekort kjøpt i New Zealand osv.
På Xbox må du ikke kjøpe det som du beskriver. Det har i alle fall aldri jeg gjort på de spillene som jeg har spilt tidligere ved å endre regionen :)
Lenke til kommentar

Det gledes enormt her i huset. (Det blir multitasking mellom Elden Ring og Destiny 2 - The Witch Queen de neste månedene fremover.) 
Har bevisst unngått å se for mye Gameplay osv for å ikke røpe for mye. Her skal det utforskes i alle kriker og kroker. 
Har også stor tro på at Elden ring blir årets spill, for min del er jeg skråsikker.

Lykke til på fredag alle sammen som skal spille det, kos dere og Git Gud!(positiv ment)

Endret av Ghost pirate LeChuck
Lenke til kommentar

Klar som eit egg. Usikker på kor klar den 9 år gamle PC-en er, men me får sjå.

Kan alltids bli lanseringstrøbbel, men eg er ikkje bekymra for at det i så fall ikkje blir fiksa fort. Blir det uspelbart er det ikkje noko problem, men blir det som med Bloodborne der du fekk spele, men nokre fekk ei litt avkorta oppleving, så er det leit.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Ghost pirate LeChuck skrev:

Det gledes enormt her i huset. (Det blir multitasking mellom Elden Ring og Destiny 2 - The Witch Queen de neste månedene fremover.) 
Har bevisst unngått å se for mye Gameplay osv for å ikke røpe for mye. Her skal det utforskes i alle kriker og kroker. 
Har også stor tro på at Elden ring blir årets spill, for min del er jeg skråsikker.

Lykke til på fredag alle sammen som skal spille det, kos dere og Git Gud!(positiv ment)

Ja samme witch qween, HFW og nå elden ring. Travelt ja 😂🤪
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...