Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Low beam front light not working


peterjohn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
peterjohn skrev (6 timer siden):

You mean the same lamp make low beam and high beam ?

Ja. Det kan du jo teste. Stå å se på lyset når noen skrur på fjernlyset. Da vil du se om det tenner en annen pære eller om lyset endres i linsen.

zanta skrev (3 timer siden):

Sitter det ikke en egen H7-pære for fjernlys ved siden av linsen for nærlyset?

Jeg så en video der det ikke så ut som det er noe plass til en dedikert pære for fjernlys på denne varianten.

Lenke til kommentar
6 minutes ago, mobile999 said:

Jeg så en video der det ikke så ut som det er noe plass til en dedikert pære for fjernlys på denne varianten.

I bildet i førstepost, som viser venstre hovedlykt, mener jeg at nærlyset har H7 bak linsen til høyre, og at parklys og H7 for fjernlyset er til venstre for nærlyset.

Lenke til kommentar
1 minute ago, mobile999 said:

Jeg fant en bedre video som viser det bedre. Det en egen H7 lyspære til fjernlyset. Luken for å komme til den lyspæra ser litt annerledes ut og plassert på siden(?) av huset til reflektoren.

Det høres ut til å stemme bedre. Jeg har kun byttet nærlyspærene, og kan ikke huske noen annen bil jeg har hatt som dette var mer klønete på. Lurt å kjøpe kvalitetspærer som holder lenge, så man slipper å bytte ofte.

Lenke til kommentar

I remember when the low beam light was not working two days ago, the high beam was still working. When I remove the low beam lamp, it was burnt and have some thing black inside it but high beam lamp was still working fine. I am not sure how to change the high beam if get wrong and need replacement and which lamp is for high beam. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...