Gå til innhold

Hvor kjøper dere nicsalt til e-cig?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøper 50ml shortfill flasker i Norge og tilsetter nikotinen selv. Jeg bruker stort sett 50mg, men min siste bestilling ble stoppet i tollen og sendt i retur. Da kjøpte jeg fra Liquid SALT Nicotine | Pure SALT Nicotine for DIY eJuice - Central Vapors.

Forstår meg ikke på det, da det ifølge Helsedirektoratet er lov å importere til personlig bruk, mens Tollvesenet mener det er ulovlig å importere "nye tobbaks- og nikotinprodukter". Har dere noen nettbutikker å anbefale som tilbyr 100mg+ nicsalt til selvblanding der de evt tilbyr diskré forpakning sånn at jeg slipper dette dritet med tollvesenet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Gammel tråd men til de som søker: Alt over 20mg/ml er forbudt i EU/EØS. Hvis du skulle bestille nic salts på 250mg/ml uten skikkelig merking så kan du bli tiltalt for det. 250mg/ml er ekstremt giftig ved eksponering og det er utrolig rævva å be posten håndtere slike kjemikalier uten merking og spesialtransport.

Hvis du vil bestille noe så bestill det fra nettbutikk innad EU/EØS. Da blir det mest sannsynlig 20mg/ml konsentrasjon men du kan av og til finne 60-100mg/ml.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...