Gå til innhold

Funcom viser Dune: Spice Wars-spilling i ny trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SkyMarshall Arts skrev:

Artig setting for et 4X dette. Skal godt la seg gjøre å lage en spennende trailer for denne sjangeren. Med tanke på at dette er et år ut enda, så ser det da lovende ut. Gleder meg til å se hvor de tar det.

Er nok som du skriver en 4K, ikke min favoritt sjanger og nok skuffende for de som håpet på en RTS mer i tråd med Dune 2.
Lenke til kommentar

For meg ser det ut som de har tatt kraftig inspirasjon fra Emperor: Battle for Dune. Og det er for meg HELT greit, for det er en av mine absolutte favoritt RTS. Men det jeg er usikker på er inkluderingen av 4X-formatet, som egentlig var et campaign menyvalg i dette spillet. Så jeg håper bare at de klarer å ivareta stemningen i det originale spillet

Lenke til kommentar
Largie skrev:

Dune II er en klassiker og Westwood fulgte opp med C&C som tok alt opp enda ett nivå.

Det Funcom viste her virket tamt, både i spillbarhet og visuelt. Håning av alle "gæmliser" som absolutt vil sammenligne alt med tidligere spill.

For meg så er det for smått man kan omtrent ikke se folka som er på bakken man bør få de litt større som i Command and Conquer Generals!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...