Gå til innhold

Cyberpunk 2077 for PlayStation 5 og Xbox Series X/S ute nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MrCuddles skrev (42 minutter siden):
Mala skrev (1 time siden):

Mange som ikke får oppgradert fra PS4 disc versjonen, dersom man har disc CUSA--16579. Er visst en region lockout fuckup her. Meg inkludert :p

 

Vis sitat  

Eg hadde også problemer med dette heile kvelden i går, men eg fekk det til no for ein time siden ca.

 Du hadde samme disc CUSA? Får prøve igjen senere :)

Lenke til kommentar
Mala skrev:
MrCuddles skrev (42 minutter siden):
Mala skrev (1 time siden):

Mange som ikke får oppgradert fra PS4 disc versjonen, dersom man har disc CUSA--16579. Er visst en region lockout fuckup her. Meg inkludert :p

 

Vis sitat  

Eg hadde også problemer med dette heile kvelden i går, men eg fekk det til no for ein time siden ca.

 Du hadde samme disc CUSA? Får prøve igjen senere :)

Jeg har samme disc CUSA--16579. Det kommer opp gratis oppgradert og laste ned nå. Det ser ut hele i orden.
Lenke til kommentar
alike skrev (1 time siden):

Ja de sa det på YouTube også så da stemmer det vel at det er et drittspill.

Dette er den støyete majoriteten på internett ser det ut som. Folk elsker å hate. Samme med dying light 2. Folk oppfører seg som om det floppa. Nesten 80 på metacritic.com. har selv 60 timer og digga mesteparten. Hvis ikke det er 9/10 eller høyere er det dritt ifølge enkelte, selv om de ikke prøver det selv. 

 

Og jeg vil påstå at youtube "content" creators er verre enn ign eller gametrailers noensinne var på hyperbole og å generere clickbait. 

 

10 REASONS WHY YOU SHOULD HATE THIS GAME, CLICK HERE AND BUY RAID : SHADOW LEGENDS WITH THE CODE HATETUBER6969

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Remek Kaluzynski skrev:

Har både xbox x og ps5, hvilken versjon bør jeg velge? warzone ser mye bedre ut på xbox x enn ps5 (bedre oppløsning, mere crispy) er det også tilfelle når det gjelder cyberpunk?

Sannsynligvis litt bedre ytelse på Series X. Men, på livestreamen i går ble det lovet heftige sexscener som involverer Dualsense-funksjonene. Et umulig valg?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Remek Kaluzynski skrev (7 minutter siden):

Har både xbox x og ps5, hvilken versjon bør jeg velge? warzone ser mye bedre ut på xbox x enn ps5 (bedre oppløsning, mere crispy) er det også tilfelle når det gjelder cyberpunk?

Tenker at Digital Foundry straks er på ballen med en solid sammenligning :) Ellers har du denne :

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...