Gå til innhold

Lost Ark er det nest største Steam-spillet noensinne


Anbefalte innlegg

Fått testet det litt i dag og det virker som et veldig bra spill, men takler absolutt ikke kontrollene i dette spillet. Jeg er vant med at man beveger seg med WASD og gjør angrep med musa, men her er det helt motsatt, og jeg klarer absolutt ikke venne meg til det.

Kanskje jeg må prøve å kjøpe meg en kontroller å se om det går bedre. Nå har ikke jeg spilt med en kontroller siden PS3 dagene så det føles sikkert for jævlig ut det også 😛

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
12 hours ago, pantrax said:

Dette er et hype spill. Mengden spiller forsvinner fort nok. Prøvde det og ser ikke noe som gjør at det står sterkere enn feks poe. Kan hende endgame er mer moro men endgame er alltid der færrest er.

Der tror jeg du fort tar feil når dette er et spill der enda game er 90% av spillet. Alt er grise enkelt frem til end game. Man har ikke sett noe av det spillet tilbyr før man er i end game. Dummeste jeg ser er folk som legger igjen en negativ review på steam etter å ha spilt i 1 time. De har ikke sett noe hva spiller har å tilby. Man kunne like godt vare begynt i maks level på Lost ark fordi det er der ting foregår. Og det vil selvsagt ikke holde seg i forhold til at det er 1.2 Mill peak daglig. Helt overbevist at dette kan bli et spill med 300 000+++ spillere daglig i lang lang tid. 

Lenke til kommentar

Spilt ca 30 timer nå, nylig lvl 50 men enda ikke kommet til endgame, har vel et par soner igjen med main quest før ilvl req. 

Det her var det mest kjedeligste og ensformige levelinga jeg har vært borti, vet ikke om jeg orker mer. Spam G, trykk et par knapper så alt dør og repeat. Kan ikke si det frister med å all den grindinga som skal til med veldig enkel content bare for en liten del av raids som faktisk er vanskelig. Mokoko seeds er igrunn nok til at jeg ikke orker mer...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...