Gå til innhold

Verksted i Oslo området for å reparere laptop?


Anbefalte innlegg

Hei.

På min HP Spectre 13 (2019) er nå begge usb-c portene sluttet å virke (ikke sammtidig, slitasje på selve port ikke kontroller). Jeg får ikke lenger ladet laptopen :(

Lurer på om noen vet om et verksted hvor jeg kan dra å få byttet portene mens jeg venter eller om jeg må sende til HP og vente i uker før den kommer tilbake..

 

MvH, :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ilpostino skrev (16 minutter siden):

Bruk denne siden til å sjekke garanti: https://support.hp.com/us-en/checkwarranty

Edit: på denne siden til HP fant jeg dette firmaet: 

A. Conmodo AS. Adresse: Kongens gate 6, 0153 Oslo, Oslo, Norway. Telefon: 955 10 018

Jeg prøvde å ta kontakt med disse en gang, men de tok ikke henvendelser direkte fra forbruker. Man må henvende seg til der man kjøpte maskinen og de tar det videre.

Lenke til kommentar
3 hours ago, xClaymanx said:

2019 så er den fortsatt under garanti.

Hør med HP eller der du kjøpte den fra

I følge HP er garantien utgått.. Er ikke sikker på om det ville være garanti sak uansett. Har vært mye på reise denne laptoppen og det synes :)

 

2 hours ago, ilpostino said:

Bruk denne siden til å sjekke garanti: https://support.hp.com/us-en/checkwarranty

Edit: på denne siden til HP fant jeg dette firmaet: 

A. Conmodo AS. Adresse: Kongens gate 6, 0153 Oslo, Oslo, Norway. Telefon: 955 10 018

De er definitiv ikke ett sted du kan ramle innom og få ting gjort. De er av sende inn og vente tre uker kategorien. I andre land kryr det jo av små sjapper som reparerer hva som helst,- har vi virklig ikke noe sånt i Norge??

Lenke til kommentar
asesino skrev (5 minutter siden):

I følge HP er garantien utgått.. Er ikke sikker på om det ville være garanti sak uansett. Har vært mye på reise denne laptoppen og det synes :)

 

De er definitiv ikke ett sted du kan ramle innom og få ting gjort. De er av sende inn og vente tre uker kategorien. I andre land kryr det jo av små sjapper som reparerer hva som helst,- har vi virklig ikke noe sånt i Norge??

Du kan kanskje høre med Digital Impuls i Møllergata. De har verksted. 

https://www.digitalimpuls.no/verksted

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden garantien er utgått, så henvender du deg til forhandler du kjøpte maskinen av og reklamerer på feil. Ved framlegg av gyldig kjøpskvittering så vil feilen bli dekt under reklamasjon så sant det ikke er tegn til ytrepåvirkninger. Dette er den korrekte måten å gjøre det på.

Endret av snqmann95
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...