Gå til innhold

Valg av Gaming Laptop


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er på jakt etter en gaming laptop i prisklassen 10 000 - 12 000 (kan strekke meg til 13 000).

Det er så mange merker og forskjellig CPU, blir litt forvirret i alt det er å velge mellom :)
Spiller ikke de mest avanserte spillene, men spill som Fortnite og CS:GO. Men ønsker en maskin med muligheten til å spille spill som krever mer.

Skjermstørrelsen minst 15"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TheKims skrev (18 minutter siden):

Synes den her så grei ut i forhold til pris. Skal du opp i ytelse til f,eks 3070 så må man påregne 7000kr og det mener jeg ikke det er verdt.

https://www.power.no/data-og-tilbehoer/pc-og-mac/baerbar-pc/msi-gf65-thin-10ue-011ne-156-baerbar-pc/p-1134620/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_campaign=product

Msi er noe forbanna ræl. Uansett prisklasse så er det samme kjipe plastikken. Knekker i hengslene ved LCD cover som regel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pris og kvalitet henger som regel ganske godt sammen. MSI eide lenge markedet med sine maskiner, så konkurransemessig fant de seg en høvelig bra sweetspot som sørget for høye salgstall. Når markedet fungerer på slike prinsipper så lønner det seg beklagelig nok med å ha kvalitet som er dårlig på plastdeksel på henglsene. Normalt viser mer eller mindre alle laptoper svakheter over tid. Det er stort sett bare snakk om hvor lang tid det tar før de blir plagsomme.

Lenke til kommentar
On 2/11/2022 at 2:17 PM, snqmann95 said:

Msi er noe forbanna ræl. Uansett prisklasse så er det samme kjipe plastikken. Knekker i hengslene ved LCD cover som regel.

MSI kommer i den mest forseggjorte emballasjen så førsteinntrykket er godt hver gang. Men jeg har aldri beholdt en MSI lenge nok til at noe rakk å knekke, jeg returnerte dem innen 14 dager av andre årsaker. :no:

Nå har de tastatur med noe som.... ligner en fornorskning av kinesisk. Hvis du ser ekstra godt etter vil du oppdage at det ikke er kinesisk men nordiske bokstaver, men i en lite lesbar stil. Kult for 13-åringen som vil være tøff kanskje, men ikke for noen andre. Tastemerkingen for sekundære tegn (@, $ osv) er bitteliten og her blir man helt avhengig av å huske hvor hvert enkelt tegn er, for dette er ikke lesbart. Da blir det en ekstra utfordring at MSI har noen avvik av på hvilken tast noen av tegnene befinner seg.

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...