Gå til innhold

Samsung Galaxy Tab 8 ultra - 2022


ray001

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt Ultra versjonen noen dager nå.

Legger ved ett par bilder hvor det er sammenlignet med Tab S4.

Er blitt litt mer vant til størrelsen. Buslommen er heller ikke noe jeg legger noe særlig merke til.

 

Det som irriterer mest er tykkelsen og størrelsen på rammen.

Brettet er tynnere enn min S20 telefon, og rammene er veldig små. Det er veldig fin ut, men gjør at det ikke er det mest praktiske å holde når man bruker der. Har opplevd noen ganger at jeg holder nederst, så registerer den det som trykk og den ikke registerer trykk der jeg vil.

Regner med at det vil hjelpe litt å få deksel på.

Har ikke greid å få det varmt enda, så kjølingen virker å være grei.

Virker som de fleste apper ikke greier å kjøre i splitt screen, så har ikke giddi å finner mer ut av det. Ellers funker det som Samsung nettbrett har gjort.

 

 

 

 

20220216_213614.jpg.f39cb44fc40871cc4471eac9e7db4a71.jpg20220216_213503.jpg.5c894a6ddb3cc5d66ea6c804e0ea6164.jpg

 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
On 2/21/2022 at 8:40 AM, AndersT2 said:

Har hatt Ultra versjonen noen dager nå.

Legger ved ett par bilder hvor det er sammenlignet med Tab S4.

Er blitt litt mer vant til størrelsen. Buslommen er heller ikke noe jeg legger noe særlig merke til.

 

Det som irriterer mest er tykkelsen og størrelsen på rammen.

Brettet er tynnere enn min S20 telefon, og rammene er veldig små. Det er veldig fin ut, men gjør at det ikke er det mest praktiske å holde når man bruker der. Har opplevd noen ganger at jeg holder nederst, så registerer den det som trykk og den ikke registerer trykk der jeg vil.

Regner med at det vil hjelpe litt å få deksel på.

Har ikke greid å få det varmt enda, så kjølingen virker å være grei.

Virker som de fleste apper ikke greier å kjøre i splitt screen, så har ikke giddi å finner mer ut av det. Ellers funker det som Samsung nettbrett har gjort.

 

 

 

 

20220216_213614.jpg.f39cb44fc40871cc4471eac9e7db4a71.jpg20220216_213503.jpg.5c894a6ddb3cc5d66ea6c804e0ea6164.jpg

 

Noen grunn til å oppgradere fra S6?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Theo343 skrev (På 22.2.2022 den 22.37):

Noen grunn til å oppgradere fra S6?

Kommer veldig an på bruken. Jeg bruker ikke noe veldig krevende spill, de få jeg har testet virker å være nokså like som jeg husker på S4, men det kan ha at spillene nok er godt optimalisert for forskjellig maskinevare vil jeg tro.

Hadde nok godt greid meg til S9 ville jeg trodd, men batteriet begynte å bli litt kjapt utladet, men ser ut til at jeg har ca lik batteritid nå med S8, men har satt maks lading til 85% på den. Har også slitt med at S4 mister kontakten med wifi, og noen ting har vært små tregt.

Kunne nok greid meg godt med S7, men siden den nye prossessoren nå er toppmodellen, mens S7 var nest øverste så tenkte jeg det var like greit å få for S8.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått min Samsung nettbrett, og lurer fælt på hvordan batteriet er iforhold til mitt IPad 12.9 2020/2021 nettbrett blir iforhold til Samsung. 

Er fornøyd med batteri tiden på iPad men tror nok det eneste som kan bli bedre (iPad nettbrett bruker lite batteri når det IKKE brukes). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som har fått lagt inn for å få Book Cover?

Det funker ikke fra nettbrettet, men kommer til skjema via telefon.

Men får beskjed at serienummeret skal være 15 siffer, mens serienummeret ikke er så langt, hverken det som kommer opp på Nettbrettet, eller på kvitteringen.

Hjelper ikke å legge inn support heller, da de sier serienummeret er feil lengde der også.

Lenke til kommentar
1 hour ago, AndersT2 said:

Noen som har fått lagt inn for å få Book Cover?

Det funker ikke fra nettbrettet, men kommer til skjema via telefon.

Men får beskjed at serienummeret skal være 15 siffer, mens serienummeret ikke er så langt, hverken det som kommer opp på Nettbrettet, eller på kvitteringen.

Hjelper ikke å legge inn support heller, da de sier serienummeret er feil lengde der også.

De vil ha imei nummeret 🙂 jeg måtte også bruke mobilen for å komme til skjemaet merkelig nok... 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, ray001 said:

Noen som vet noe om LumaFusion(Video-editing app) Samsung Galaxy Tab 8 nettbrettene? Når kommer appen?

 Ingen spikret dato dessverre. https://twitter.com/LumaTouch/status/1491501985035653130?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1491501985035653130|twgr^|twcon^s1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.xda-developers.com%2Flumafusion-android-coming-galaxy-store-this-year%2F

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvilke rettingheter / erstatning / krav har jeg?

Jeg kjøpte en stk SAMSUNG GALAXY TAB S8 ULTRA 5G 256 GB GRAPHITE(med 5G og WiFi) - Varenummer: 1258528 til avtalt pris Avtalt pris: kr 11 999,00

Nå kan det være at jeg mister mulighet for innbytte på 2000 kr i innbytte rabatt og en verdi av 3700 kr på Book Cover. Altså tape 5700 kr eller mer pga. dette.

Så hvilke rettingheter / erstatning / krav kan man "kreve" av Power etter slik behandling?

Er det slik at jeg kan få(få=betale samme pris som avtalen var) SAMSUNG GALAXY TAB S8 ULTRA 5G 256 GB flere månder / år etter jeg kjøpt denne? Da har den jo ikke samme verdi lenger?

Har levert klage inn til Forbrukerrådet, men tviler på at jeg vil få noe igjen. Power har ihvertfall tapt meg som kunde fremover 😞

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...