Gå til innhold

Komplett og NetOnNet fusionerer


Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har potensiale til å bli tålelig bra dette. Prisene kommer nok til å gå noe opp, men service blir sikkert bedre også. Innprisene blir nok en del lavere fordi volumet øker. Komplett shoppet jo SAP, og kundene har fremdeles handlet der etter det, så de kan vel skalere opp volumet på vareflyten.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ouch, jeg har bare dårlige erfaringer med NoN, kjøpte flere ting derfra, nettbrett, pc+harddisk, telefon. Nesten så jeg mistenker at de har sendt ut brukte varer som det er "noe" feil med. Spurte om service  på ene produktet, men det skulle faen meg ikke vært enkelt. Sendte flere eposter og fikk bare drittsvar tilbake,  harddisken kunne de ikke fixe og ikke gikk det på garanti isåfall tok det minst 2mnd. Endte opp med å bruke lokal pc reparatør. ALDRI mer NON. Komplett har til nå vært ok, men da tør jeg ikke bestille noe hvis det kommer under NON igjen. 

Lenke til kommentar

Erfaringer er forskjellige, det er sikkert. For NoN er de jeg har vært mest fornøyd med av alle. Har kjøpt både tv, pc, hardisk, kaffetrakter, diverse komponenter en rekke vare jeg ikke husker, men alt har vært topp på alle måter. Men så har jeg aldri hatt problem og hatt bruk for kundesevice i det hele tatt de 17 årene jeg har vært kunde, så det er blitt på et vis et slags mystisk forhold syns jeg, der jeg aldri har snakket med menneskene.  Forresten det er ikke helt riktig da, har vært innom butikken deres på Kvadrat noen få ganger i senere tid. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...