Gå til innhold

Tiktok


Baron12

Anbefalte innlegg

Jeg ble overtalt av noen kollegaer av meg, i laste ned tiktok. Jeg klarte å ha appen i 2 uker, før jeg nå i kveld slettet hele dritten. Her var det faen meg mye merkelige ting som folk la ut; noen tigget etter penger, noen la ut hvor psykisk syk en er, andre satt bare å pratet bullshit om et eller annet uinteressant tema. Jeg ble egentlig ganske overrasket over hvor lite selvkritisk folk er, og at folk ikke tenker seg godt om to ganger før de legger ut noe. En del av kommentaren var ikke alltid helt innenfor heller nei. Jaja, huff og huff. Nå har jeg fått blåst ut nok frustrasjon for dag….

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En del brukere av TikTok skulle virkelig ha vært beskyttet mot seg selv - men nå er også TikToks algoritmer lagt opp slik at jo mer du ser på noe spesielt (katter, pranks, hunder osv osv) jo mer av det samme får du jo opp i feed'en din. Selv synes jeg det er mye morsomt på TikTok, og bruker det gjerne når jeg virkelig ikke har noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar

Hehe. Jeg burde nok ha vært flinkere til det ja. Jeg fulgte i hovedvekt personer som drev med trening og livsstil, men av og til datt det inn noe merkelig som jeg trykket inn på for å se. Det var nok derfor at jeg fikk inn mer av det merkelige inn på feeden. Jaja, men nå er jeg ferdig med tiktok. 

Endret av Baron12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...