Gå til innhold

Trenger hjelp med jobb, ikke høyere utdanning ennå


Gjest 2bc30...7a7

Anbefalte innlegg

Gjest 2bc30...7a7

Heisann, er en kar på 21, og ser egentlig etter en jobb som har mulighet for deltids-stilling
og som man kan ha faste dager på (f.eks fredag og onsdag hver uke (16 timer ish). En slik
mulighet hadde gjort det veldig lett å kordinere med studiet, jeg har en jobb nå, men det
er med vikartilkalling så det er jo ikke så strukturert,  ofte spontant (kl 07.00 om morran får jeg melding om å starte å jobbe
kl 08.15) og jeg kan fort få disse på dager som er opptatt (obligatoriske oppmøter). Dermed lurer jeg på om det er jobber
der man kan  enten booke tider langt i forveien (ett par dagers/ ukers forkjøp), eller hvor man innledningsvis
kan diskutere seg til hvilke dager som skal arbeides, samtidig som man kan jobbe hele arbeidsdager.

Takk for tida deres for dere som leser dette
Ellers ha en fin dag :^)

Anonymous poster hash: 2bc30...7a7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å kombinere utdanning og jobb er vanskelig. Det finnes en rekke arbeid hvor man kan be om faste tidspunkt, og du har alltid en rett til å si nei til en forespørsel. Det kan være lurt å snakke med sjefen om hvilke dager som passer deg. 

Husk at det er helt og holdent ulovlig for arbeidsgiver å kreve noe av deg som gjør at det går på bekostning av utdanningsløpet. Helt ulovlig. 

 

Selv om det er tilkalling eller deltid så kan det være en ide å fagorganisere seg. 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...