Gå til innhold

Dying light 2 bugs og problemer på PS5


vampyrica

Anbefalte innlegg

Et lite tips, ikke kjøp. Trodde du cyberpunk hadde en dårlig release? Vel, etter å ha lagt ned noen timer i spillet kan jeg si jeg aldri har opplevd så mye bugs, mitt game kan ikke mainstory fortsette ikke altfor langt ut i spillet.

Jaja, gjøre andre ting mens jeg ventet på patch, men sidequests har jeg også flere som er umulig å fortsette eller engang starte. 
 

GRE mini bosser for upgrade (helse/stamina), ikke en eneste dør åpner seg etter de blir drept som det skal gjøre. 

Trophy bugs.

Listen er lang og kunne sagt mye men dette er tidenes verste day one kjøp for meg, ville anbefalt folk som ikke har kjøpt det å vente til det blir fikset, tilstanden spillet er i så like greit å vente på halv pris på spillet.

Bugs opptrer forskjellig fra spillere med quests men sannheten vil likevel være at Cyberpunk hadde bedre release. 
 

just a heads up. Første gang på en tid jeg ikke kan huske hvor jeg kastet inn håndkle og gir opp totalt, blir en refund for min del om Sony vil være så snille, men hvis ikke får det bli liggende til det blir fikset med tiden.

Ville bare legge igjen en kort advarsel og anbefale folk å vente med kjøp. Blir nok bra med tiden, men er nok en lang vei å gå. 
 

Aner ikke hvordan det er på andre konsoller men lest ps4 har mindre problemer så skal ikke si hvordan det står til generelt. 
 

min score etter en god del timer frustrasjon blir en klar 1/10 som det er nå. 
 

Håper det blir en 7 eller 8 med tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Gjest endret tittelen til Dying light 2 bugs og problemer på PS5
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderator melding
Endret litt på tittelen din TS. Konkretiserte hva tråden handlet om, da "Dying light PS5" ikke var så veldig forklarende :)
Om du vil kommentere på dette kan du sende meg en PM, ikke ta dette i tråden. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Comma Chameleon said:

Bra du advarer, ser at det er generelt et problem med bugs men at spillet er bra ellers.

Gledet meg lenge til dette, men da avventer jeg litt til det kommer noen patcher ut til PC :)

Jeg ble så lei av alle bugs med sidequests, upgrades etc at jeg tenkte fuck it, da spiller jeg bare story fort og ferdig men viste seg som en umulig oppgave. 
 

En mulighet er å slette save å starte på nytt og håpe på det beste men tror ikke det blir en løsning gitt. ☺️

Lenke til kommentar

Vurderer kjøp, Men finnes det ikke fall dmg?  så på noen klipp en som hoppa ned fra stor høyde, landet på hode til en zombie å sparket han i lufta.... ingen skade..?

 

Ser i slosskamper der han får fienden til å blø, blodet spruter mens ai står som vanlig å sloss uten sår liksom...

 

Bør jeg vente til spillet er patchet opp litt?

Lenke til kommentar
3 hours ago, Ken40 said:

Vurderer kjøp, Men finnes det ikke fall dmg?  så på noen klipp en som hoppa ned fra stor høyde, landet på hode til en zombie å sparket han i lufta.... ingen skade..?

 

Ser i slosskamper der han får fienden til å blø, blodet spruter mens ai står som vanlig å sloss uten sår liksom...

 

Bør jeg vente til spillet er patchet opp litt?

Jeg ville ventet for det virker veldig hit and miss hvem som får spilt spillet brukbart. 
 

Fikk refund av Sony idag så kjøper det om noen måneder, spillet i seg selv virker bra når ting blir fikset på. Er fall damage med skill og sikkert en glitch for alt mulig. ☺️
 

 

Endret av vampyrica
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Centy88 said:

Er en god start ☺️
 

Blitt for mye bortkastede timer for min del, så ser an noen måneder, må uansett starte helt på nytt, collectables som er stuck i main story, trophy som mangler etc etc. 

Er fornøyd med service til Sony i det minste som ordnet refund så raskt. 
 

Hold tråden oppdatert hvordan ting blir, ser at det ikke holder med en patch for å fikse på alt, så greit å høre pluss og minus fremover. ☺️

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...