Gå til innhold

Samsung Galaxy S22/S22+/S22 Ultra


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bbios skrev (8 timer siden):

Takker :) frista veldig med en ultra i år. 8/128gb hadde vel holdt? (Aldri hatt mer enn 6gb ram på en mobil da) 

S22 og 22+ har flatskjerm

Tja, 8Gb ram kan sikkert være bra, men kun 128gb lagring det hadde jeg ikke greid meg med. Og spesielt siden en ikke får sette inn eget / ekstra minnekort👀😳😪

Men det kommer an på hvor mye data / bilder / video en har på mobilen. 

Kamera på mobilen tar "store" bilder og videoer som tar MYE plass. 

Lenke til kommentar

Ser en kan få innbytte på Samsung Galaxy Tab8 Ultra og. Noen som vet om man kjøper både Samsung Galaxy S22 Ultra og Samsung Galaxy Tab8 Ultra at man får rabatt på begge enhetene man kjøper? Dvs levere inn 2 mobile enheter og få rabatten(2000kr for tablet og 1500kr for mobil) på totalt 3500kr?

Lenke til kommentar
ray001 skrev (30 minutter siden):

Ser en kan få innbytte på Samsung Galaxy Tab8 Ultra og. Noen som vet om man kjøper både Samsung Galaxy S22 Ultra og Samsung Galaxy Tab8 Ultra at man får rabatt på begge enhetene man kjøper? Dvs levere inn 2 mobile enheter og få rabatten(2000kr for tablet og 1500kr for mobil) på totalt 3500kr?

Hvis du legger det inn som to bestillinger så vil det nok gå i hvert fall 🙂

Lenke til kommentar

Liker størrelsen på den billigste modellen her. Såvidt over 6 tommer skjerm og kun 14,6 cm høy. Det er kompaktmodell i dagens marked. Spørsmålet er om batteriet på 3700 mAh er stort nok til å gi god batterikapasitet? Om så er tilfellet, vil denne modellen stå høyt på lista. Komboen litt mer kompakt mobil med god batterikapasitet er omtrent ikke-eksisterende og burde i mine øyne vært priorirtert høyere av produsentene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
OlavEH skrev (4 minutter siden):

Liker størrelsen på den billigste modellen her. Såvidt over 6 tommer skjerm og kun 14,6 cm høy. Det er kompaktmodell i dagens marked. Spørsmålet er om batteriet på 3700 mAh er stort nok til å gi god batterikapasitet? Om så er tilfellet, vil denne modellen stå høyt på lista. Komboen litt mer kompakt mobil med god batterikapasitet er omtrent ikke-eksisterende og burde i mine øyne vært priorirtert høyere av produsentene.

Enig.

Veldig lyst på denne, men batteritiden er avgjørende nå. Blir spennende å se testene av telefonene.

Lenke til kommentar
16 hours ago, torbjornhb said:

De er trege ja ☺️

Gode erfaringer med Power.

Nåja, jeg bestilte noen ting de hadde på lager da DNB hadde supertorsdag med Power for 2 ukerr siden. De har enda ikke klart å sende pakken, så å kalle dem raske er vel å dra den litt langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
xaco skrev (50 minutter siden):

Nåja, jeg bestilte noen ting de hadde på lager da DNB hadde supertorsdag med Power for 2 ukerr siden. De har enda ikke klart å sende pakken, så å kalle dem raske er vel å dra den litt langt.

Da er du uheldig.

Har du forsøkt å kontakte de på kundeservice? Har opplevd at pakker har blitt stående fast, men kundeservice har løst det i de tilfellene.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
xaco skrev (2 minutter siden):

Nåja, jeg bestilte noen ting de hadde på lager da DNB hadde supertorsdag med Power for 2 ukerr siden. De har enda ikke klart å sende pakken, så å kalle dem raske er vel å dra den litt langt.

Personlig vært fornøyd med Power når d gjeld levering. Men Netonnet vært horribel de 2 gangen æ har handlet, dem brukte 5 virkedager bare å få  tilsendt pakken. 

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (1 time siden):

Enig.

Veldig lyst på denne, men batteritiden er avgjørende nå. Blir spennende å se testene av telefonene.

Utrolig at det er så lite utvalg i gode kompakttelefoner.

Er selv på jakt etter å bytte ut min Pixel 4, men klarer ikke helt å rettferdiggjøre å betale så mye mer enn 5.000kr for en telefon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (14 minutter siden):

Hvilke erfaringer har dere med innbytte av telefon? Har forsøkt tre ulike modeller på Samsung sine hjemmesider. Alle tre for 0 kr i innbytte verdi... LG G2, Samsung Galaxy S3 og et eldre Galaxy Tab nettbrett.

Edit: Testet med en Huawei P30 Pro nå, og den gir 53kr...

Ser ut som du får 1500 kr hvis du gjør innbytte hos Power. Det må da være en god deal?

https://www.power.no/samsung/galaxy-mobiltelefoner/samsung-galaxy-s-series/samsung-galaxy-s22/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (18 minutter siden):

Hvilke erfaringer har dere med innbytte av telefon? Har forsøkt tre ulike modeller på Samsung sine hjemmesider. Alle tre for 0 kr i innbytte verdi... LG G2, Samsung Galaxy S3 og et eldre Galaxy Tab nettbrett.

Edit: Testet med en Huawei P30 Pro nå, og den gir 53kr...

Sjekket i går med en Galaxy s4, får 0kr der, men når du går videre, så kommer d opp 1500kr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...